Gå til innhold

Newt32 - The Demon from Heaven


Newt32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for ordensskyld. Synes starten virker ganske lovende, jeg ser frem til å lese mer. Jimmy er i og for seg et ganske greit navn, men bruk for gudsskyld ikke "Page" til etternavn, det blir for dumt. :)

Page var et forslag. Det er ikke sikkert jeg blir å bruke det. Men vi må finne et etternavn som klinger bra. Noe som jeg er dårlig til.

 

Jimmy Johnson?

Lenke til kommentar
Edit: noe i denne duren.

Hehe. Hmmm. Du kan jo prøve å beskrive det der sverdet på engelsk. Men det er fullt mulig at han kan bruke det. Han skal jo drepe en del mennesker og dyr. (Mennesker er dyr også :p)

 

Edit: Han kommer til å bli sett på som en helt, en morder og en galning. Ikke samtidig, men igjennom årene...

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Ja kledelige navn det. Blir lettere å relatere seg til hovedpersonen om denne har både for og etternavn..

6629211[/snapback]

Jimmy Page passa bra det. Bidratt.

6629217[/snapback]

Du vet at Jimmy Page er gitaristen i Led Zeppelin og at det ville vært helt bak mål å kalle hovedpersonen i historien for det samme? :shrug:

Lenke til kommentar
Ja kledelige navn det. Blir lettere å relatere seg til hovedpersonen om denne har både for og etternavn..

6629211[/snapback]

Jimmy Page passa bra det. Bidratt.

6629217[/snapback]

Du vet at Jimmy Page er gitaristen i Led Zeppelin og at det ville vært helt bak mål å kalle hovedpersonen i historien for det samme? :shrug:

6629796[/snapback]

 

Å C'mon! Jeg som hadde det så gøy her :!:

Endret av Quidam Dai Shan
Lenke til kommentar
En blir da ikke "transformert" til en demon.

6629498[/snapback]

I min historie jo. Han kommer ned til helvete og får sin transformering. Alle som kommer til helvete får en transformering, men siden Jimmy er født i himmelen har han ikke en. Transformeringen gjør at hele huden blir rød, han får horn og vinger :D

 

Edit: Jummy XD

6629512[/snapback]

Ikke utgi det som en "demon" da, det du beskriver kvalifiserer nesten til en "djevel" men bare nesten.

Lenke til kommentar
En blir da ikke "transformert" til en demon.

6629498[/snapback]

I min historie jo. Han kommer ned til helvete og får sin transformering. Alle som kommer til helvete får en transformering, men siden Jimmy er født i himmelen har han ikke en. Transformeringen gjør at hele huden blir rød, han får horn og vinger :D

 

Edit: Jummy XD

6629512[/snapback]

Ikke utgi det som en "demon" da, det du beskriver kvalifiserer nesten til en "djevel" men bare nesten.

6630633[/snapback]

Forskjell på djevel og demon da? Er det ikke bare en 'Djevel', altså djevelen selv. Satan.

 

Dessuten kan han ikke kontrollere denne transformeringen. Når han har fått den er han ikke sånn for alltid, han blir om til en demon når har blir illsint. Nesten som hulk smilyyyyeo2.png

Lenke til kommentar
sverd, alltid en vinner.sørg for at han bruker det

6629108[/snapback]

Enig, men syns han burde bruke to litt mindre sverd i stedet for et stort et.

 

Edit: noe i denne duren.

6629617[/snapback]

 

Jeg synes han skal ha en motorsag i den ene labben og en slik hagle som Arnold har i Judgement Day i den andre.

Endret av Den Røde Tsar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...