Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man skulle finne på å bestille efedrin fra utlandet, stanses det i tollen da?

9370500[/snapback]

Sannsynlig hvis. Det blir nesten garantert stoppet hvis man bestiller fra USA, men det går en god del igjennom fra eøs. I svergie har de solgt dette helt til nylig, helt frem til polisen var en tur på besøk. Jeg var en tur på bodypower forrige helg, så kommer det en dame i begynnelsen av 30-årene inn med ungene sine som skal ha El-tigre. Hun ble fortvilet over at de ikke solgte det lenger, og jeg fikk veldig lyst til å si at hun burde prøve å ta seg en joggetur. Hun skulle garantert sitte stille og slanke seg. Det er mange av dem :)

Lenke til kommentar

Tn har noen gram mer protein pr 100 osv men de er ganske like.

Kjøp der den er billigst over tid. Du skal neppe trene kun 1 mnd så sjekk ut prosenter over tid. Tn har 25% vet ikke med pf.

Sjekk priser på frakt osgå.

Og husk at dette proteinet er i forbindelse med trening og det er ikke dette du skal drikke 40 gram av i alle proteinshakene gjennom dagen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med myoshop.no og produktene deres? Er snart på tide for meg å handle inn for de neste 2-3-4 måneders forbruk, og jeg vurderte om jeg skulle prøve dem denne gangen.

 

Er proteinene deres greie nok på smak? (ok å vite før man handler inn 10 kg) Og hva er hva blandt proteinene deres? Er vant til å forholde meg til om det er whey, casein, soya osv, men her har de jo bare funnet på egne navn som ikke sier meg noe. :)

 

Og hva med de andre tingene de har, muscle drive, aci buffer osv? Noen som vet hva de tingene skal være godt for?

Lenke til kommentar

Bruk heller sjappa i signaturen min.

 

Dem har gått ut av tn og laget egene ting som sies å ikke smake godt.

myoshappa du søpr om)

 

En patetisk kopi - her har han vært hos meg, hos TN og hos InStone og hentet idéer og produkter. Men selvfølgelig - har man noen millioner å bøtte innpå med en gang får man en komplett produktlinje klar ganske kjapt når man bare kan kopiere andre sine idéer.

 

Vi jobber oss oppover fordi vi designer produkter fra scratch, og finansierer nye produkter med salget fra eksisterende produkter blant annet.

 

Så vi får se hvem som klarer seg lengst

 

Quotet av Børge.

Endret av War
Lenke til kommentar
Tn har noen gram mer protein pr 100 osv men de er ganske like.

Kjøp der den er billigst over tid. Du skal neppe trene kun 1 mnd så sjekk ut prosenter over tid.  Tn har 25% vet ikke med pf.

Sjekk priser på frakt osgå.

Og husk at dette proteinet er i forbindelse med trening og det er ikke dette du skal drikke 40 gram av i alle proteinshakene gjennom dagen.

9383402[/snapback]

Takker for svar :)

Har funnet Pro-90 Isolate fra TN, som jeg fikk anbefalt av en ny bekjent av meg, som har veldig gode erfaringer med den. Noen som har noe å si på det?

Lenke til kommentar
Bruk heller sjappa i signaturen min.

 

 

Men Myorevolution er jo så utrolig dyre. Jeg betaler ikke 739 for 3kg protein eller 2590 for 12kg når jeg kan få tilsvarende produkter for halve prisen hos proteinfabrikken og ej-shop.

 

Men hvis Myoshop er dårlig så får jeg vel holde meg unna dem da. :)

9403733[/snapback]

Nå har han ikke sagt at de er dårlige. Han har bare sagt at de stjeler ideene til andre folk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå har han ikke sagt at de er dårlige. Han har bare sagt at de stjeler ideene til andre folk.

9405001[/snapback]

 

Og da antar jeg han mener design på label, konsept og salgsstrategi. Og helt ærlig: hvem bryr seg om det?

Lenke til kommentar
Nå har han ikke sagt at de er dårlige. Han har bare sagt at de stjeler ideene til andre folk.

9405001[/snapback]

 

Og da antar jeg han mener design på label, konsept og salgsstrategi. Og helt ærlig: hvem bryr seg om det?

9405017[/snapback]

 

De som står bak det orginale. Men for oss forbrukere har det lite å si, med mindre en har blitt "lojal" mot en selger. Jeg håper for all del ingen blir det.

Lenke til kommentar

Ok, men har noen erfaringer med noen av produktene til myoshop da? Jeg driter i hele historikken og forholdet mellom eier av webshop 1 og webshop 2.

 

Jeg tenker bare at når varer er så mye billigere enn fra andre butikker så er det ofte en hake med dem. Blir alt levert uten scoops, sånn at man må stå med vekt for å måle opp mengdene? Smaker proteinet for jævlig? Hvis ingen har noe å utsette på noen av produktene deres så er det vel ingen grunn til å ikke prøve dem regner jeg med. :)

Lenke til kommentar
Nå har han ikke sagt at de er dårlige. Han har bare sagt at de stjeler ideene til andre folk.

9405001[/snapback]

 

Og da antar jeg han mener design på label, konsept og salgsstrategi. Og helt ærlig: hvem bryr seg om det?

9405017[/snapback]

Jeg gjør ihvertfall ikke det. Høyest mulig kvalitet til lavest mulig pris er det jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Da kjøpte jeg meg 5kg med Atlas Carbo-Charge.

 

Funker fint som et i farten mellommåltid og Carbo-Chargen gir den en mer fyldig smak.

 

Men som en etter-trenings shake, hva er det optimale blandeforholdet? (hvor mange g karbohydrater/g proteiner)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...