Gå til innhold

Spilling av wow: Argument som taler FOR meg.


Anbefalte innlegg

Hva er normalt.

 

Ser flere av de såkalte normale ungdom syns var normalt hver helg å drikke seg sansløs og feste.

Jeg har nå drivi med data i mange år og vært på TG 7 av 10 år i stedet for å bli med venner på hytta bare for fylle rølp.

Siden jeg har spilt dataspill i ca 15 år + er jeg avhengig bare for at jeg spiller wow.

Har gått på skole og jobbet hele tiden og driver med ting utenom som motorsport.

 

Er det normalt så hopper jeg gladelig over det altså.

 

Vil du heller spille en å feste er data bedre mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Postet i dag, 09:11

  

QUOTE

Har hatt akkurat samme problemet. Tingen er; Karakterene dine blir dårligere hvis du spiller wow veldig mye. Du kommer ikke unna det. Sosial livet ditt blir heller ikke bedre av at man spiller wow så veldig mye. Du kommer heller ikke unna det. Å si at det er like sosialt å kjenne en fyr som bor i Tjekkia litt er det samme, så er det feil. Det er det ikke.

 

 

Sikker ? Skal jeg ta en quote fra en på min server ?

 

QUOTE

Det året jeg spillte mest WoW, var da karakterene mine var best

 

Ja for det er jo sant...

6633399[/snapback]

 

 

Du tror meg vist ikke :hrm: ?

Lenke til kommentar
Du tror meg vist ikke :hrm:

 

Hehe egentlig ikke, men tanken på at karakterene ikke var så bra fra før av slår meg :lol:

 

Å ta steget opp fra 2 til 3 er jo mulig, men tviler på at tiden man spiller mest wow skal hjelpe deg hvis karakterene ligger noe særlig høyere. (men hvor mye er "mest wow" egentlig? :p)

 

Men for all del, skoleåret 2005/06 var mine karakterer best, da jeg og spillte wow. Ikke mye, men ett par raid i uken kanskje.

De to årene før det, spilte jeg fotball "seriøst" og var skjeldent hjemme igjen før kl 19. Da var ikke karakterene mine mye å skryte av :no:

Lenke til kommentar
Og broren min har droppet 1 hel karakter i gjennomsnitt på ungd. skolen pga wow. Han spiller det _MYE_.

 

Han har heller ikke noe sosialt liv, men hvis noen fortsatt tror de kan være kjempesosiale, få bedre karakterer og tid til alt annet mens de er hardcore wow gamere må de tro om igjen... :)

6632762[/snapback]

Bare fordi broren din er en fjott så er alle andre det også?

Lenke til kommentar
Og broren min har droppet 1 hel karakter i gjennomsnitt på ungd. skolen pga wow. Han spiller det _MYE_.

 

Han har heller ikke noe sosialt liv, men hvis noen fortsatt tror de kan være kjempesosiale, få bedre karakterer og tid til alt annet mens de er hardcore wow gamere må de tro om igjen... :)

6632762[/snapback]

Bare fordi broren din er en fjott så er alle andre det også?

6697355[/snapback]

Hvorfor er det noen folk som er så sykelig opptatt av å kritisere andre at når en tråd holder på å dø ut så poster de et innlegg som bare kritiserer en annen som har skrivet et innlegg? Det er jo nesten på grensen til patetisk i mine øyne.
Lenke til kommentar
Vet du ville ha argumenter for spilling. Men jeg kommer dessverre ikke på noen.

Derimot har jeg et veldig fint bilde jeg kunne tenke meg å dele med dere  :)

6623849[/snapback]

 

 

Noe av det kvalmeste jeg har sett. Seriøst, det er sikkert nevnt TRE TUSEN GANGER FØR. Alle som ikke spiller WoW , kan ikke de bare seg holde seg unna ? Blir så kvalm av og høre at de som spiller WoW er usossiale nerder som ikke har noen venner, eller har ørten kviser i trynet og briller. Er dette sant ? I allefall ikke i mitt tilfelle. Gjør alt det motsatte av dere tror en "WoW-Nerd" gjør. Ja, jeg spiller WoW. Ja, jeg forguder spiller. Men herregud, det betyr vell ikke at jeg er en usossial nerd for det ? De som ikke spiller WoW, go to the CS Forum og troll der i steden.... :dontgetit:

 

Og btw, trener mange ganger i uken, er ute med venner mange ganger i uken. Jeg har ikke blitt mindre sosial etter jeg begynte med WoW. Så de som ikke spiller WoW, ikke si noe før du har prøvd spillet.

 

@ Trådstarter : Hvis du vil begynne og spille igjen, gjør det. Du bestemmer selv :yes:

6628078[/snapback]

 

Helt enig, mener det samme selv, og startet derfor en tråd...

les denne:)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=611108

6645979[/snapback]

 

Eeeyh! Hvem har sagt jeg ikke spiller Wow? For det om jeg ikke hadde noen argumenter for Wow men i stedet kom med et fint lite bilde, (som jeg mener var veldig relativt) betyr det vel ikke at jeg ikke spiller?

 

Edit: Er lvl 17 warlock faktisk :p

Det er utrolig gøy og spille og det er egentlig det eneste argumentet jeg kan komme med. Det er bare et tidsfordriv som du bruker myee tid på, når du da slutter å spille så sitter du egentlig ikke igjen med noe, annet enn noen venner rundt om i verden.

Hvis du er heldig så møter du kansje en eller to av dem en gang i livet. Og så utvikler du jo engelsken din litt. Tror heller et år i amerika ville gitt deg bedre engelsk og flere venner da.

Tenk om du hadde spilt et instrument like lenge som du spilte wow. Da hadde en sikkert blitt ganske skilled :cool:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jeg hadde rundt 40 days /played siste skolehalvår i 10. klasse, økte snittet med 1 hel karakter og kom glatt inn på skolen jeg ville inn på ;)

 

Edit: Jo, altså på grunn av for mye spilling kom det en liten grammatisk feil inni der, beklager så mye, jeg må nok slutte å spille :)

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Hvis dere mener at dere er så sosiale og har et så bra liv og alt til tross for at dere spiller World of Warcraft, hvorfor er dere så hårsåre overfor spillet da? Det taler ikke akkurat for deres sak at dere tenner på alle plugger med en gang noen nevner mulig eventuell mangel på sosialt samvær i forbindelse med et spill som tydeligvis har en helt spesiell plass i deres hjerter. Kanskje dere tenner på alle plugger fordi spikeren treffes rett på hodet?

Spør du meg klarer dere helt fint å stille WoW-spillere i et dårlig lys på egenhånd, det er liten vits i å skylde på at det er andre som gjør det.

Lenke til kommentar
"JA SÆRLIG! Du sitter jo bare foran pc'en og snakker med noen du ikke ser."

6623800[/snapback]

"Så du sier at blinde mennesker ikke engang har mulighet til å være sosiale? Hva slags monstere er dere? Dømme mennesker utav et handikap! Makan!"

 

Enkelt

6623863[/snapback]

 

dårligste argument ever.

 

blinde mennesker kan ta på hverandre, og kommunisere med munnen. ikkje snakke gjennom ledninger med ett tastatur.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg ble alt for avhengig... Jeg slutta i dag!!

Sletta en lvl 60 mage 57 warrior samt en 58 hunter :S

Ekkel følelse, men også sykt deilig =)

6804200[/snapback]

And look how much sympathy you get..

 

Noen som har lagt merke til at man er ikke avhengig av spillet i seg selv, men vennene man har fått gjennom det? Ergo, vi nerder er faktisk sosiale, i og med at vi liker å holde kontakt med verden. Greit nok, vi er avhengige av kontakt. Men helvete heller, det slår å drikke, røyke og dope seg!

Lenke til kommentar
Arinomi: "Vennene" tror jeg du mener. Syntes du legger på litt når du mener det er sosialt å chatte på internett - det kan vel bare kalles sosialt dersom personen du prater med er en du har tenkt å faktisk møte?

6805557[/snapback]

Hvorfor det? Man snakker sammen, man diskuterer, har det moro sammen. Men likevel kommer utenforstående og sier at det man gjør er så grufullt ensomt, å herregud så usosial man er.

Lenke til kommentar

Det folk her ikke ser ut til å forstå er at man har noe som heter "selvkontroll".

 

Selv er jeg godt over 20, spiller WoW, jobber en "vanlig" 8-16 jobb, og har enda ikke hatt noe problemer som følge av WoW. Det kommer ikke på tale å droppe mitt sosiale liv for WoW, men vennene mine vet at det er noen dager jeg kanskje ikke er like tilgjengelig og de ser ut til å respektere det.

 

Helgen er en frisone. Jeg spiller kanskje, men skjer det noe, så er jeg der.

 

For å quote ett av de nye tipsene når du logger på.

 

"Remember to moderate your gaming (Even for World of Warcraft)" summerer det hele fint opp.

Lenke til kommentar

Selvkontroll? Fri vilje? Neeei.. Vi er helt hjelpeløse overfor dette produktet, ingen kan hjelpes, ingenting hjelper.

Det eneste som kan gjøre at du får problemer med dataspillet er dersom du faktisk ønsker å få problemer med det - og at du ikke ønsker å ha et sosialt liv, da skal du nok klare å få deg selv i ulage. Men selv da vil det ta svært lang tid.

Lenke til kommentar
Selvkontroll? Fri vilje? Neeei.. Vi er helt hjelpeløse overfor dette produktet, ingen kan hjelpes, ingenting hjelper.

Det eneste som kan gjøre at du får problemer med dataspillet er dersom du faktisk ønsker å få problemer med det - og at du ikke ønsker å ha et sosialt liv, da skal du nok klare å få deg selv i ulage. Men selv da vil det ta svært lang tid.

6806300[/snapback]

 

 

Sorry for hele den der "gjenoopplive en døende tråd" men dette er et diskusjonsforum er det ikke? Pycnopdia: Jeg har likt innleggene dine, de har vært saklige og seriøse, men med den siste her håper jeg du tulla. Det finnes, tro det eller ei, mennesker som kan moderere spillingen sin. At WoW er et spill som slavisk må følges av ALLE uten unntak, er en grov feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...