Gå til innhold

Du er på en øde øy. hvilket spill har du tatt med?


Anbefalte innlegg

20 år på en øy, og så spør du om dataspill?

Haha, nei heller ha med deg en skikkelig god sammling med pr0n filmer, da kan du kanskje klare å overleve 20 år på øya!..

 

 

Hmm ok da..

 

Jeg ville tatt med et spill jeg kunne forandret mye på, slik at det ikke blir kjedelig.

F.eks C&C Generals Zero Hour. Først ville jeg spilt gjennom det på alle de forskjellige folka/klassene, og når jeg var ferdig med det ville jeg begynte å forandre på ting i selve spillet, slik at jeg kunne ha noe å fordrive tia med, samtidig som det er gøy.

Jeg har vært Scripter og coder i noen mod team til det spillet, så jeg kan forandre på en del ting.

I tillegg lagde jeg noen kart, selvsakt i ekte n00b stil, men fikk nå allikavel til å lage det.

 

Man blir lei av et spill på 20 år, så derfor må man finne på noe man kan skape nytt til, derfor passer C&C ZH fint til dette, mesteparten av tingene i spillet kan forandres, om du vet hva du driver med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sjakk, så kan en vinne noe penger etter 20 år. Velge høyre og sånt.

6619408[/snapback]

 

sjakk sin singelplayer er litt kjip da

6622000[/snapback]

Tja hvis en hadde med Chessmaster X eller noe slikt kunne en lært seg ganske bra å spille sjakk. Det har faktisk et ganske bra sett av tutorials. Om det ville ført til at en kunne vinne noe særlig penger på spill etterpå tviler jeg litt på.

Lenke til kommentar
Man blir lei av et spill på 20 år, så derfor må man finne på noe man kan skape nytt til, derfor passer C&C ZH fint til dette, mesteparten av tingene i spillet kan forandres, om du vet hva du driver med :)

6621125[/snapback]

 

C&C ZH er kanskje det siste spillet jeg ville hatt med på en øde øy. Bare etter et par timer begynte jeg å bli lei.

 

Så, jepp. Etter et halvt år hadde jeg nok begynt å slå hodet i PC skjermen og tenkt på selvmord siden jeg måtte vente 19 ½ år.

Lenke til kommentar

Jeg ville først kjøpt WindowsXp.

Kanskje kjøpe et tråløst nettverkskort? Tilfelle det ble tilgang til internett elns?

 

Men om det var 1 spill, da hadde jeg valgt Battlefield 1942/2.

PES5 er på en close 2.plass.

 

PES5 er mitt favorittspill, men det varer nok ikke, Battlefield er stort, til mange maps og modder, det er også bra boter som man kan spille mot.

Endret av MeSa
Lenke til kommentar

Hva har dere røykt? Er dere klar over hvor kjedelig online spill er offline? Spille mot bots? I 20 år? Nei fysj!

 

Siden vi har tilgang til mods så må man hvertfall utnytte det... Jeg ville valgt noe ala Nwn da det har syke menger med modules med mye bra story etc. Selv om nwn ikke er så bra i seg selv. Kommer ikke på noen andre geniale alternativer.

 

Hadde det vært online hadde jeg valgt Warhammer Online. ^^

Lenke til kommentar

Det måtte ha blitt enten Morrowind eller Civ4. Tror de er de spillene jeg kunne spilt lengst uten å bli gal. Jeg mener samme spill i 20 år, antageligvis hadde sluttet helt å spille. Eller spilt i en månded, latt være i et år og så ta det fram igjen.

 

edit: skriveleif.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Du får noe some heter "Radioisotope thermoelectric generator" som kan generere noen hundre watt i 10-15 år uten noe vedlikehold eller styring. Veldig praktiske for uforstyrret gaming på øde øyer. Radioisotope generator

 

Civilization-spilla er opplagte kandidater for å holde virkelig lenge i single player. Skjønner ikke alle som snakke om FPS spill. De er da bare morro med mange spillere. Civ4 er tingen for meg.

 

Vurderer også Diablo2... Å få bra utstyr i singleplayer der krever utrolig tid. Tåpelig at ikke de har litt bedre droprates i LAN/Singleplayer mode egnetlig, økonomien blir litt anerledes når det ikke er tusenvis av folk å spille med.

 

Men 20 år er drøy uansett hvilket spill da. La oss si 2 år da, så vi slipper å bli helt sprø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...