Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ugh...jeg har tenkt å bytte avatar, men uansett hvor smått jeg gjør det i PS blir filen "for stor"...(og jeg har prøvd helt ned i 40 x 40 og en total på under 3...!)

 

Hva gjør jeg galt? (prøver å laste opp fra megselv)

6643227[/snapback]

Prøvd å senke bildekvaliteten. Om du trykker save for web elns skal det gå ann å stille markant på kvaliteten og dermed også bildestørrelsen. Men jeg har desverre ikke Photoshop innstallert for tiden.

Lenke til kommentar
Bruk File --> Save for web, og prøv deg fram med ulike komprimeringsgrader for JPG eller PNG. Du ser kva filstorleiken vil verte nede i venstre hjørne i vindauget. (For betre forklaring med bilete, sjå tutorial i fyrstepost.)

6643247[/snapback]

 

Jepp, det funka. men nå får jeg ikke lasta opp neste avatar (testa først med et annet bilde) ingen feilmelding, men nåværende avatar blir bare liggende.... hmmmm.

Lenke til kommentar
Isj.. Hvorfor skal alle bytte avatar hele tiden? :no:

6643201[/snapback]

Fordi dette er en avatartråd...?

 

:p

6643743[/snapback]

 

 

Joda, men sånn generelt. Blir så vanskelig å holde oversikt over hvem som skriver hva uten å måtte se på nicket liksom.. Avatar er til for å gjennkjenne en bruker. :)

Lenke til kommentar
Isj.. Hvorfor skal alle bytte avatar hele tiden? :no:

6643201[/snapback]

Fordi dette er en avatartråd...?

 

:p

6643743[/snapback]

 

 

Joda, men sånn generelt. Blir så vanskelig å holde oversikt over hvem som skriver hva uten å måtte se på nicket liksom.. Avatar er til for å gjennkjenne en bruker. :)

6645116[/snapback]

folk bytter jo fordi de endten er missfornøyd med sin Avatar eller bare føler får noe nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...