Gå til innhold

SanDisk Sansa e250


Anbefalte innlegg

Jeg har søkt på nettet i et par dager nå, men det ser ikke ut som om det finnes noe...

 

Jeg har også søkt på "pinout" for pluggen slik at jeg eventuelt kan lage noe slikt selv, men ingen info ligger ute. Jeg har lite lyst til å måle meg fram til dette selv...

 

Vi får se... etter hvert må jo noe slikt komme

6781103[/snapback]

 

 

The answer to your prayers: SanDisk preps an MP3 player dock of their own :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk denne spilleren idag, og jeg synes den fungerer bra.

 

Det jeg ikke fatter så er det hva som egentlig er forskjellen på MSC og MTS modus. Jeg har ikke blitt noe klokere av å lese i manualen.

 

Noen som kan forklare forskjellen, og hva som egentlig er greiest å bruke?

Lenke til kommentar

Hmm...

 

I manualen beskrives det to modusene slik:

 

"In MTP mode as long as the files are WMA og MP3, they can be dragged into the media folder (på MP3-spilleren). Otherwise, they can be dragged into the Data folder (these files will not appear on the player).

 

In MSC mode, files/folders can be dragged/copied to the device."

 

Har funnet ut at MSC også kan kalles UMS, uten at det forteller meg noe særlig mer :hmm:

Lenke til kommentar
Da var min e260 ankommet...

Den ser værtfall fin ut :)

Men. Da windows sier at den har funnet en ny maskinvare klarer den ikke å instalere driveren...

Regner med at en restart kan hjelpe meg.

Skal teste det etter hvert.

Noen som har vært borti det samme?

6825926[/snapback]

Gratulerer! :thumbup:

 

Har ikek vært borti det samme nei, men prøv å legge over programmene på CD-en.

Lenke til kommentar
Da var min e260 ankommet...

Den ser værtfall fin ut :)

Men. Da windows sier at den har funnet en ny maskinvare klarer den ikke å instalere driveren...

Regner med at en restart kan hjelpe meg.

Skal teste det etter hvert.

Noen som har vært borti det samme?

6825926[/snapback]

Gratulerer! :thumbup:

 

Har ikek vært borti det samme nei, men prøv å legge over programmene på CD-en.

6826064[/snapback]

Prøvd å legge det inn ja.. :hmm:

Men skal teste litt mer bare den er lada opp...

Windows finner navnet på spillern, men finner ikke noen driver :S

 

Edit: Virker nå..

Måtte plugges ut og inn :p

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Ny firmware

 

Ny ny firmware, versjon 1.01.11E, har ankommet for oss som har kjøpt euroversjonen av sandisk-spillerne. Jeg scannet kjapt gjennom diskusjonen for å se om noen hadde annonsert før meg, men om jeg bommet så ber jeg om unnskyldning.

 

Det beste er at man nå kan velge en modus som gir langt høyere output (for å koble seg til stereoanlegg, tungdrevne øretelefoner, m.m.). Den andre store nyheten er bedre støtte for ikke-ascii-tegn (er litt usikker på om det er utf-8 eller latin-1 eller begge deler, har ikke sjekket så nøye). Et par nye EQ-settinger er det også, men jeg har aldri brukt noe annet enn Normal.

 

Jeg oppdaterte med Sandisks autoupdater og det fungerte helt greit.

 

Mer eller mindre komplett changelist kan man finne på forumet til anythingbutipod.

Endret av GeirS73
Lenke til kommentar
Ny firmware

 

Ny ny firmware, versjon 1.0.11E, har ankommet for oss som har kjøpt euroversjonen av sandisk-spillerne. Jeg scannet kjapt gjennom diskusjonen for å se om noen hadde annonsert før meg, men om jeg bommet så ber jeg om unnskyldning.

 

Det beste er at man nå kan velge en modus som gir langt høyere output (for å koble seg til stereoanlegg, tungdrevne øretelefoner, m.m.). Den andre store nyheten er bedre støtte for ikke-ascii-tegn (er litt usikker på om det er utf-8 eller latin-1 eller begge deler, har ikke sjekket så nøye). Et par nye EQ-settinger er det også, men jeg har aldri brukt noe annet enn Normal.

 

Jeg oppdaterte med Sandisks autoupdater og det fungerte helt greit.

 

Mer eller mindre komplett changelist kan man finne på forumet til anythingbutipod.

6831712[/snapback]

 

Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...