Gå til innhold

SanDisk Sansa e250


Anbefalte innlegg

Bestilte denne fra komplett.no i går, den kommer vel i posten snart.

 

Jeg har en del videoer i .mp4-format jeg gjerne vil ha på den, dere skriver at den tar mpg, gjelder det også mp4-filer?

6742630[/snapback]

 

 

Alle filmer og bilder blir komprimert og tilpasset skjermen...

 

(De blir ironisk nok komprimert som quick time) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte denne fra komplett.no i går, den kommer vel i posten snart.

 

Jeg har en del videoer i .mp4-format jeg gjerne vil ha på den, dere skriver at den tar mpg, gjelder det også mp4-filer?

6742630[/snapback]

 

 

Alle filmer og bilder blir komprimert og tilpasset skjermen...

 

(De blir ironisk nok komprimert som quick time) :D

6742680[/snapback]

Ja, vet jo det, men konverteringsprogrammet kan jo ikke passe alle typer videoer? :p

Lenke til kommentar
Bestilte denne fra komplett.no i går, den kommer vel i posten snart.

 

Jeg har en del videoer i .mp4-format jeg gjerne vil ha på den, dere skriver at den tar mpg, gjelder det også mp4-filer?

6742630[/snapback]

 

 

Alle filmer og bilder blir komprimert og tilpasset skjermen...

 

(De blir ironisk nok komprimert som quick time) :D

6742680[/snapback]

Ja, vet jo det, men konverteringsprogrammet kan jo ikke passe alle typer videoer? :p

6742687[/snapback]

 

 

Jeg har bare hatt problam med 1 film da, men jeg slettet den og huser ikke hvilket format den var :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg har bare hatt problam med 1 film da, men jeg slettet den og huser ikke hvilket format den var  :hrm:

6742705[/snapback]

Hvilke/-t format/-er har du ikke hatt problemer med, da? :p

Lenke til kommentar
Jeg har bare hatt problam med 1 film da, men jeg slettet den og huser ikke hvilket format den var  :hrm:

6742705[/snapback]

Hvilke/-t format/-er har du ikke hatt problemer med, da? :p

6742731[/snapback]

 

 

Vel jeg vet faktisk ikke, jeg har vel ikke skjekket formatene :dontgetit:

 

Vent litt da så skal jeg se litt...

 

Edit: Hvordan ser jeg formatet da?

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar

Fant det ut...Den støtter vertfall ikke DIV3

 

Edit: Den tar XVID...MPGV

 

Det er de jeg har testet da...skal si ifrå hvis jeg tester noe annet...

 

Når det gjelder bilder så tar den alle de vanlige formatene (men de blir komprimert)

 

Og med musikk tar den MP

 

MP3 og WWA.... (de må ikke komprimeres - så du kan bruke kopier-lim inn)

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar
Vel jeg vet faktisk ikke, jeg har vel ikke skjekket formatene  :dontgetit:

 

Vent litt da så skal jeg se litt...

 

Edit: Hvordan ser jeg formatet da?

6742823[/snapback]

Du kan kanskje prøve å konvertere en mp4-fil i programmet? :p

 

Men jeg har jo bestilt spilleren uansett, så det er ikke så inmari viktig å finne det ut nå.

Lenke til kommentar
Vel jeg vet faktisk ikke, jeg har vel ikke skjekket formatene  :dontgetit:

 

Vent litt da så skal jeg se litt...

 

Edit: Hvordan ser jeg formatet da?

6742823[/snapback]

Du kan kanskje prøve å konvertere en mp4-fil i programmet? :p

 

Men jeg har jo bestilt spilleren uansett, så det er ikke så inmari viktig å finne det ut nå.

6743086[/snapback]

 

 

Ja skulle gjerne ha prøvd men har ingen MP4 filer tror jeg...

 

Men du bør bestille denne.

Endret av ingebrigtz
Lenke til kommentar
Vel jeg vet faktisk ikke, jeg har vel ikke skjekket formatene  :dontgetit:

 

Vent litt da så skal jeg se litt...

 

Edit: Hvordan ser jeg formatet da?

6742823[/snapback]

Du kan kanskje prøve å konvertere en mp4-fil i programmet? :p

 

Men jeg har jo bestilt spilleren uansett, så det er ikke så inmari viktig å finne det ut nå.

6743086[/snapback]

 

 

Ja skulle gjerne ha prøvd men har ingen MP4 filer tror jeg...

 

Men du bør bestille denne.

6743099[/snapback]

Alle mp4-filene mine er lastet ned fra Google Video, så det er masse å ta av, men ikke ta deg bryet. ;)

 

Cilicone case, ja, hadde den ære av å legge det inn i prisguiden. De hadde det ikke hos komplett, så jeg bestilte ikke nå, men får se om de ikke får det i noen butikker så jeg kan gå og kjøpe for en femtilapp snart. Blir så mas å betale masse i frakt for noe så billig..

Lenke til kommentar
Jaja, det følger med en bæreveske i fake-skinn og den er brukbar..men det er ikke hull til skjerm og knapper da men den er fin å ha når den ligger i lomma  :yes:

 

Så skal jeg ta å bestille 1-2 GB minnekort (micro SD)

 

:thumbup:

6743179[/snapback]

Skinnveske er vel standardtilbehør til alle ripeutsatte spillere.

 

Det beste med spilleren, må være minnekortleseren. Kjøpte ny spiller hovedsakelig fordi jeg trengte mer plass. Når jeg i fremtida trenger mer plass til denne, koster jo 1GB 400kr, 2GB 700kr, osv. :D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 2GB versjonen til en venninne av meg for ett par mnd siden, både jeg og hun syns den banker min iPod nano 2GB.. Skjermen er overlegen, batteritiden er overlegen, mulighet for utvidelse av minnet, og at den kan fungere som "ekstern harddisk" - så du slipper iTunes, etc (som er roten til alt ondt), lydkvaliteten er for mine utrente ører på samme nivå, eneste jeg har å utsette på er at det medfølgende hodetelefonsettet var elendig... Men så bruker jo hun Koss Porta-Pro, så det er ikke noe problem.. Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne på det sterkeste til alle andre som vil ha en bra, og billig mp3-spiller :D

Lenke til kommentar
Lydkvaliteten er for mine utrente ører på samme nivå, eneste jeg har å utsette på er at det medfølgende hodetelefonsettet var elendig... Men så bruker jo hun Koss Porta-Pro, så det er ikke noe problem.. Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne på det sterkeste til alle andre som vil ha en bra, og billig mp3-spiller :D

6747008[/snapback]

Hm, er proppene så dårlige at de ikke er brukelige?

Lenke til kommentar

Hm, er proppene så dårlige at de ikke er brukelige?

6747185[/snapback]

 

 

Nei, de når bare ikke opp til de som fulgte med iPoden, eller min gamle iRiver..

Men de gir jo fra seg lyd :) Dette er jo igrunn en smaksak :!:

 

EDIT: Hehe, jeg fiksa ikke helt den /quote tingen :p

Endret av plaank
Lenke til kommentar

Redningen når SanDisks egen FAQ og brukermanual kommer til kort

 

Anything But iPod Forums > MP3 Players By Brand > SanDisk > e200 Series

 

Særlig hints og tricks gir mange gode tips. F.eks. hvordan man fjerner spøkelsesfiler uten å reformattere hele spilleren.

 

Jeg har forresten lest at expansys leverer amerikanske modeller, noen som vet om den norske avdelingen også gjør det? Isåfall får man seg en spiller som får firmwareoppdateringer kjappere (amerikanerene har fått 1.01-versjonen nå) og som har FM-radio.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min e270 i går, og førsteinntrykket er bra...

 

Men etter å ha overført en film på 50 minutter ble jeg skuffet over at den ble delt opp i 5 filer på 60,5 MB hver. Operasjonen med å konvertere tok evigheter, men resultatet ble bra.

 

Opplevde også at den låste seg når jeg slo den på. Da lyste bare snurrehjulet, og jeg måtte åpne den og ta ut batteriet for å resette den. Leste senere i bruksanvisningen at man bare skulle holde avknappen inne i 15 sekunder for å resette spilleren.

 

Ellers må jeg si at denne spilleren sparker rumpe i forhold til ipod... løp og kjøp!

 

Noen som vet om bunnpluggen er den samme som på ipod? Den er temmelig identisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...