Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, man får selvsagt ikke kjøpt CE over Steam. Den inneholder ikke bare in-game materiale, men også en ekstra plate (med noe making-of stuff), samt en del andre ting.

 

EDIT: Fra en av Gamer.no's artikler:

 

...Om du foretrekker å kjøpe spill i boks, er du kanskje interessert i å vite at spillet også får en samlerutgave. Denne kommer med en "making of"-DVD, en plate med ti symfoniske musikkspor fra spillet og et kart over flerspillerverdenen. Dessuten får du leke med fire nye våpen inne i selve spillet, samtidig som du får tilgang til et eksklusivt flerspiller-"skin"...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Nei, man får selvsagt ikke kjøpt CE over Steam. Den inneholder ikke bare in-game materiale, men også en ekstra plate (med noe making-of stuff), samt en del andre ting.

 

EDIT: Fra en av Gamer.no's artikler:

 

...Om du foretrekker å kjøpe spill i boks, er du kanskje interessert i å vite at spillet også får en samlerutgave. Denne kommer med en "making of"-DVD, en plate med ti symfoniske musikkspor fra spillet og et kart over flerspillerverdenen. Dessuten får du leke med fire nye våpen inne i selve spillet, samtidig som du får tilgang til et eksklusivt flerspiller-"skin"...

6896629[/snapback]

 

Oi, oi! Dette høres jo fantastisk ut! Da er det besluttet; jeg skal definitivt har CE. :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener, men personlig synes jeg ikke dette er noe galt. Da får man mye mer utbytte av å kjøpe en CE-versjon, og når du spiller multiplayer, kan alle se at du faktisk har CE-versjonen (i og med at du har et unikt skin).

 

Jeg ser mer på våpnene og det skinnet som et tillegg i CE, enn noe som er fraværende i standard-versjonen. :)

Lenke til kommentar

Er det nokon andre her som har høyrd det ryktet om at det blir utsatt? Blir forbanna om det blir det.. Hadde tre spel som eg gleda meg til skulle kome ut i oktober: Hellgate, Warhammer - Mark of Chaos og Dark Messiah.

 

Status no:

 

Hellgate: Over nyåret

Warhammer - Mark of Chaos: Ingen anelse

Dark Messiah: Forhåpentlegvis i oktober.

 

Nokon som veit noko?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...