Gå til innhold

Loatheb Kill Video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er curse den guilden i verden som har kommet lengst inn i Naxxrammas?

6611133[/snapback]

 

 

curse er den hord guilden som er lengt i verden, men er flere ally guilder som er like langt.

 

jeg kjenner flere i curse etter å ha spilt på samme server som dem siden wow kom ut ( stromscale)

 

Curse har hvert utrolig smarte, de begynte og farme alt av pots rett etter de hadde AQ på farm, de kjøpte ALT som var av pots og mats på ally og hord siden , jeg spillte i beste ally guild der (Glamour) de sliter litt nå med å få tak i nok mats til pots, mens curse har nok i hauehvis,

 

Annet curse gjør nå er istden for å ta G for bwl/mc/AQ item så skal de ha 6flaks of titans/destiled wisdom/suprepower.

 

Så folk folk i guilden slipper og farme pots alt for mye og kan konsentrere seg mere om raid

 

Curse hang etter Ally guildene på stromscale i starten når Naxx kom men har nå godt forbi alle der..

Lenke til kommentar

Nei det er flere guilds som har tatt Loatheb, men Curse ga ut video etter at en kinesisk guild ga ut en video av Loatheb først.

 

Vår guild har også kommet til Loatheb og det ser ut som en kjip boss hvor hele raidet må bruke 100vis av guill for consumables osv for å holde seg i livet pga prestene får 1 min cd på healing hvis de healer en gang. Utrolig teit boss etter min mening.

Lenke til kommentar

Curse er det 3 guildet som tar Loatheb. 1 Horde i verden.

 

Tror det var et fransk guild som tok han først Deus Veux (?) deretter Forte.

 

Dette er i Naxxramas sant?

6616492[/snapback]

Stemmer bra det.

 

Ah, fet film! Gleder meg til første Horsemen-kill.

6613385[/snapback]

Tror nok ikke det kommer med det første.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...