Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ufattelig deilig, og sette seg ned og puste lettet ut. Vi rotet det til for oss selv, både i CL og La Liga, men vi hadde to matchballer hjemme mot Inter og Real Madrid, som ville sette oss tilbake i førersetet.

 

Ufattelig dårlig oppbygging til Inter-kampen med spillere som Messi, Zlatan og Toure ute. Men her viser vi virkelig at Barcelona er Barcelona, uansett hvem i troppen som spiller. Vi har en mye bredere tropp enn det mange mente før sesongen. Pep har allerede bevist at han er god til å se talentene. Og se hva han har fått ut av Busquets, Pedro og tildels Jeffren. Som alle var i klubben under Rjikaard også.

 

Så over til El Clasico. Med både Toure og Zlatan på benken fra start. Puyol, den mannen er så fantastisk. Jeg har rett og slett ikke ord. Jeg ser hvorfor supportere av andre lag er sterkt uenige med meg her, men for meg er Puyol verdens beste i sin posisjon. Pique gjør også en god kamp, og jeg har troen på at Pique vil bli stor. Abidal og Alves spilte begge utrolig godt, selvom det ble et par svake innlegg, spesielt av Alves. Men flott pasning av Alves til Messi i sluttminuttene, der skulle det stått 2-0.

 

Det var noen situasjoner der Real Madrid var virkelig nære nettkjenning, men om det ikke var Puyol som reddet oss, så var det Valdes.

Ronaldo ble jo totalt satt ut av kampen, og det var rimelig deilig og se han tusle av banen, selv om det sikkert forklares med at han ikke holder 90 minutt ennå.

 

Sergio Busquets - Denne spilleren er blitt en favoritt hos meg. Han gir absolutt alt. Og har veldig mye av Xavi i seg synes jeg. En god blanding av Xavi og Toure i mine øyne. Tror han kan bli veldig god. Utrolig synd at han ble utvist på en rar måte idag. Men godt at resten gjorde jobben og tok seieren hjem.

 

I første omgangen idag er vi faktisk veldig dårlige fremover. Jeg skjønner ikke hvorfor vi legger oss med Iniesta som midtspiss med Henry og Messi på sidene. Når Zlatan kom inn som target man i andre omgang, synes jeg vi forbedrer oss veldig. Iniesta og Messi fikk også mer rom etter det byttet.

 

Alt i alt synes jeg dette var en fortjent seier. Og den smakte utrolig godt. Real Madrid hadde sine sjanser de, og vi skapte i all verden fremover vi heller. Men jeg synes egentlig som regel at det var Puyol og Pique som ryddet opp for sjansene Real Madrid fikk, og Valdes ble ikke satt på så mange prøver.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Satser på Barca fikser biffen i CL i år også. Får ikke tid til å se så jævlig mange Barcakamper pr sesong, men er bare noen få kamper siden jeg så en, Messi scorte hattrick hvertfall, i ligaen, husker ikke mot hvem. Uansett, poenget var at det er en fryd å se på hvor enkelt det gjøres av stjernegalleriet til Barca, elskbart.

Lenke til kommentar

Er enig med de som seier at Messi er større enn Maradona. Helt utrulg for ein balanse og teknikk. Han er virkelig i slaget no og da Irriterer det meg grønt at det er noen problemer med Canal + sin web tv. Gått glipp av 2 Barca kamper no.

 

Håper så inderlig at eg får sett kampen i morgen mot Mallorca. God å få se skikkelig forball igjen, Ingen andre lag slår Barcelona når de spiller på sitt beste!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette her var ein stor dag:D Fantastisk Bra, der allt gjekk bra for Messi og Barcelona:)

Lurer på kva Arsen Wenger sa til laget sitt i Pausen når dem ligger under 3 - 1 mot selveste Barcelona.

Nei, dette her var både Jul og Bursdag for mangen år fremmover, kunne sett denne kampen i flere timer:)

 

Gratulerer alle Barca Spiller, trenere, styre og Supportere

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...