ImmortalTechnique Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Øh, det er jo omvendt. Det er David (360) mot Goliat (PS3). Og ja, David vinner selvfølgelig denne gangen også. Eller, ikke vinner, har allerede vunnet. Sony burde bare sette i gang det som kalles stop-loss nå. 6611491[/snapback] I følge denne lista, er det ps2 som er kongen på haugen http://www.videogamecharts.com/page3.html 6615784[/snapback] Jeg snakker om PS3. 6618221[/snapback] Du er smart må jeg si Hvordan kan 360 ha alledre vunnet (som du påstår) når PS3 ikke er kommet ut en gang? Mye tåpelige innlegg på dette forumet nå om dagen...
Knebel Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Øh, det er jo omvendt. Det er David (360) mot Goliat (PS3). Og ja, David vinner selvfølgelig denne gangen også. Eller, ikke vinner, har allerede vunnet. Sony burde bare sette i gang det som kalles stop-loss nå. 6611491[/snapback] I følge denne lista, er det ps2 som er kongen på haugen http://www.videogamecharts.com/page3.html 6615784[/snapback] Jeg snakker om PS3. 6618221[/snapback] Du er smart må jeg si Hvordan kan 360 ha alledre vunnet (som du påstår) når PS3 ikke er kommet ut en gang? Mye tåpelige innlegg på dette forumet nå om dagen... 6628624[/snapback] Må si meg enig med den.. 360'en ligger omtrent likt med Dreamcast det første året, og vi vet jo alle hva som skjedde med den.
Rage_Hunter Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) Hehe det innlegget var vel rettet mot Avean, stort sett bare for å gni inn en feil han gjorde her om dagen Selv har jeg en X360 og jeg anbefaler sterkt at du har en HD-TV, enkelt og greit fordi det ser mye bedre ut. Når det kommer til spørsmålet om PC eller konsoll må du tenke slik: En PC er bra i dag, utdatert i morgen, og ingen vil spesialisere seg på hardwaren som du har på PCn. Konsoll derimot, utvikler utviklerne seg for spesifikk hardware, noe som gjør at optimalisering av grafikk er svært enkelt (i det lange løp, i begynnelsen er det bestandig start-vansker). Dette vil føre til at grafikken som du får ut av en X360/PS3 vil kanskje vil se like bra ut på PC, om ikke bedre, om ett år. Endret 7. august 2006 av Rage_Hunter
WangenPs3 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Håper så inderlig at Ps3 går seirende ut i denne "konsoll-krigen" så får alle Xbox fanboys'ene en smekk på pungen de sent glemmer! Er så dritt lei den forbanna skittkastingen om en konsoll som ikke har kommet enda. Sannheten er at dere er nervøse for at Ps3 kommer til å vinne så dere dekker bekymringene deres med angrep på en maskin som ikke har kommet. La oss vente til November så vi endelig får sannheten once and for all!
Mala Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Uten å ta side, så hadde eg helst sett Sony leiren fått seg ein i trynet eller to Men vil helst ha Nintendo opp på seierspallen får å vere heilt ærlig altså. Tviler egentlig på at Sony går ad-undas denne omgangen også
Swoofah Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Håper så inderlig at Ps3 går seirende ut i denne "konsoll-krigen" så får alle Xbox fanboys'ene en smekk på pungen de sent glemmer! Er så dritt lei den forbanna skittkastingen om en konsoll som ikke har kommet enda. 6629373[/snapback] jaja.. Det går for begge leirer egentlig, og slår aldri feil. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem av dem som er superior, så lenge jeg får de spillene jeg vil ha. Derfor blirre nok PS3 på meg uanz
WangenPs3 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Ps3 for meg også den 17 Nov. Men skjønner bare ikke den ustoppelige hersingen med Ps3 som ikke har kommet enda. og bare vent til FF XIII kommer dere. Da skal Ps3 lovprises og roses opp i skyene i hver eneste tråd her!
Benbjo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Kunne ikke gitt mindre f hvem som vinner. Sjansen for at jeg endre opp med alle tre i hus er svært stor. Akkurat nå er det Xbox360, så blir det Wii til lansering og etterhvert en PS3, men det blir nok ikke før om et år eller noe slikt. Har rett og slett ikke råd å kjøpe den til lansering.
Mala Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Blir nok 3 maskine som går hånd i hånd her også med årene,men det bir å kjøpe Nintendo Wii ved lansering, så for vi se det på sikt når PS3 synker drastisk i pris. Det får holde med 360 og Wii i starten
KayAU Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Uten å ta side, så hadde eg helst sett Sony leiren fått seg ein i trynet eller to Men vil helst ha Nintendo opp på seierspallen får å vere heilt ærlig altså. 6629511[/snapback] Du lukkast ikkje spesielt godt i å ikkje ta side, synest eg... So du synest eg skulle hatt meg ein i trynet eller to, er det det du seier? Kay
Nonsens Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Er så dritt lei den forbanna skittkastingen om en konsoll som ikke har kommet enda. 6629373[/snapback] Ja det er nesten like ille som den hodeløse lovprisingen av en konsoll som ikke engang finnes som ferdig produkt enda. Alikevel vet folk at PS3 kommer til å være heeeelt overlegen alt annet uten at de engang har sett den. Merkelig det der.
Mala Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Uten å ta side, så hadde eg helst sett Sony leiren fått seg ein i trynet eller to Men vil helst ha Nintendo opp på seierspallen får å vere heilt ærlig altså. 6629511[/snapback] Du lukkast ikkje spesielt godt i å ikkje ta side, synest eg... So du synest eg skulle hatt meg ein i trynet eller to, er det det du seier? Kay 6629879[/snapback] Prøvde å følge opp innlegget over Nei tolk det som folk vil, men eg syns ihvertfall det at Nintendo skal få ein reall opptur igjen, siden N64 har det jo bare gått nedover. Hadde vert koselig om "outsideren" hadde tatt innersvingen på både Sony og MS :!:
Dunedain Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Nei tolk det som folk vil, men eg syns ihvertfall det at Nintendo skal få ein reall opptur igjen, siden N64 har det jo bare gått nedover. Hadde vert koselig om "outsideren" hadde tatt innersvingen på både Sony og MS :!: 6629898[/snapback] Hadde vært vittig Tror Moore og Kutargi hadde fått seg et lite slag i trynet da :!: Men er redd for at det blir MS som ender på toppen av pallen i denne generasjonen...
HalliHallo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det er/blir (slik eg har forstått det) ikkje store forskjeller på Xbox 360 og PS3. Mange tenker på grafikkforskjeller mellom dei to. Eg på mi side er meir interreserte i korleis kontrollane er. På dei forrige Xbox kontrollane er dei store og krever allt av lange fingrar. Med PS har dei hatt litt mindre kontrollar som passer alle. Eg selv likte svært godt Xbox-kontrollane første gang eg prøvde dei (men helder meg til gamle PS av gammel vane dessverre). Grafikken spørste ofte óg korleis spelet blir oppbygd. Virker spelet rotete, vil mange ty til grafikk-kritikk. Vil du ha topp grafikk (bedre enn PS2-standarden, sats på PC (eller kjøp ny TV i tillegg til Xbox 360).
KayAU Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Nei tolk det som folk vil, men eg syns ihvertfall det at Nintendo skal få ein reall opptur igjen, siden N64 har det jo bare gått nedover. Hadde vert koselig om "outsideren" hadde tatt innersvingen på både Sony og MS :!: 6629898[/snapback] Ja, Nintendo må gjerne klatre litt...sjølv om eg vart litt skuffa når eg las at dei ikkje skulle støtte HDTV. Det er greit nok at dei ikkje vil/kan vere med på teknologi-racet i samme grad som Sony og M$, men eg vil jo gjerne at ting skal sjå fine ut på den splitter nye 40"-LCDen min. Novel, på den andre sida, er det med å kunne laste ned gamle NES-spel eit digert pluss i margen. Men det blir nok eit nytt Final Fantasy i storslått HD-oppløysing på PS3 som blir det aller største i denne generasjonen for meg, det er eg rimeleg sikker på. Kay
PantZman Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) Folk snakker skit om PS3 (som ikke har kommet enda). Folk snakker skit om Wii (som ikke har kommet enda). Jeg er sikker på folk snakka mye skit om X360 før den kom også! Tror nok det blir en Wii på meg først. Liker det de Nintendo gjør og den passer til både meg og mine mindre brødre (kanskje alle andre i familien og blir med nå og da). Edit: Håper det blir muligheter for NES~ spill på Wiien. River City Ransom!+++ Endret 7. august 2006 av PantZman
Mala Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Edit: Håper det blir muligheter for NES~ spill på Wiien. River City Ransom!+++ 6630820[/snapback] Du skal få lov til å spilla heilt tilbake til NES du, og SEGA spill om du vil det Wii er fullstendig bakoverkompitabel så det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå