Gå til innhold

Moderator i musikkforumet (Andre forsøk)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, hadde vært fint om noen mod kunne slengt opp poll der vi kan velge moderator.

 

Jeg synes disse 3 i hvertfall burde være med i den:

Glint

Ferr

neitakk

6579412[/snapback]

 

Det er kun Admin som velger moderatorer. Såvidt jeg vet så har Ueland noe på gang men de fleste er på ferie ennå...

 

mvh

jarmo :)

Lenke til kommentar

Nå støtter jeg (igjen) å få inn moderator som også er i musikkdelen. En egen dedikert en kun til den kategorien er nok ikke slik systemet fungerer, men dette er noe som avgjøres av admins.

 

Men når det er sagt så er det ikke akkurat så mye rapporteringer å spore fra musikkdelen, så de som ønsker det bedre vil jeg anbefale å bruke rapporteringsknappen. Intil det eventuelt kommer noen moderator som er der inne så kan man nå rapportere. Jeg er egentlig ganske forundret over at brukere klager så mye over den delen av forumet når det virker som den er en av de kategoriene det kommer minst rapporteringer fra (min mening).

Lenke til kommentar
Men når det er sagt så er det ikke akkurat så mye rapporteringer å spore fra musikkdelen, så de som ønsker det bedre vil jeg anbefale å bruke rapporteringsknappen. Intil det eventuelt kommer noen moderator som er der inne så kan man nå rapportere. Jeg er egentlig ganske forundret over at brukere klager så mye over den delen av forumet når det virker som den er en av de kategoriene det kommer minst rapporteringer fra (min mening).

6580913[/snapback]

Må vel si meg enig i dette egentlig. Ser ikke akkurat så mange rapporteringene fra musikk-delen av forumet. Tror knapt jeg kan huske sist jeg så en rapportering fra den kategorien.
Lenke til kommentar

Det kan skrives under på. Jeg ser vel knapt rapporteringer fra den delen av forumet. Hvis tilsstandene der er så fæle som dere vil ha det til. Hvorfor er det ikke flere rapporteringer derifra? Det er tross alt ikke meningen at man skal ha moderatorer som tråler gjennom alt av poster. Det er brukerne selv som skal rapportere regelbrudd.

 

Når det er sagt så støtter jeg opp om å få in en moderator til som er mye aktiv i musikk-kategorien. Ettersom jeg er veldig lite aktiv der tror jeg nesten jeg overlater dette med hvem til andre.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Men når det er sagt så er det ikke akkurat så mye rapporteringer å spore fra musikkdelen, så de som ønsker det bedre vil jeg anbefale å bruke rapporteringsknappen.

Jeg gjorde det, men så reagerte aldri noen på det... så jeg jeg gav opp hele greia. (sikkert nesten et år siden)

 

Mulig jeg begynner med det igjen.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Men når det er sagt så er det ikke akkurat så mye rapporteringer å spore fra musikkdelen, så de som ønsker det bedre vil jeg anbefale å bruke rapporteringsknappen.

Jeg gjorde det, men så reagerte aldri noen på det... så jeg jeg gav opp hele greia. (sikkert nesten et år siden)

 

Mulig jeg begynner med det igjen.

6581927[/snapback]

 

Det ville vært flott. Det er i hvert fall første steg i å få ting til å bedre seg om det ikke kommer noen ny moderator med kjennskap i den delen av forumet. Jeg vil anslå at en stor del av moderering av regelbrudd blir gjort pga rapporteringer. Så rapporter og bedrer det seg ikke så er det bare til å fortsette å mase på å få inn nye moderatorer :)

Lenke til kommentar
cun eller neitakk som moderatorer. Vil ikke ha noen av disse tr00 Backstage-folka.

6580785[/snapback]

Alle (i alle fall dei fleste) som er foreslått her er jo godt over gjennomsnittet open-minded og vel så det. Kan ikkje sjå noko negativt med at ein mod i tillegg kan like metal.

Lenke til kommentar
cun eller neitakk som moderatorer. Vil ikke ha noen av disse tr00 Backstage-folka.

6580785[/snapback]

Alle (i alle fall dei fleste) som er foreslått her er jo godt over gjennomsnittet open-minded og vel så det. Kan ikkje sjå noko negativt med at ein mod i tillegg kan like metal.

6583724[/snapback]

 

Nei, for all del. De jeg nevnte liker jo også metal. Men tenker på de skikkelig tr00e norsk sort metal-folka jeg :!:

Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke det positive i å kunne bli kastet på hue og ræva ut av forumet fordi man ikke liker en spesiell type musikk og poster i Backstage. :hm:

 

Bruker 1:"Jeg liker Dimmu Borgir."

Mod: "Bruker 1 fikk ferie."

6583018[/snapback]

Hvis en moderator blir utnevnt så har han/henne retningslinjer vedkommende må følge, og jeg tror ikke det skal bli noe problem.
Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke det positive i å kunne bli kastet på hue og ræva ut av forumet fordi man ikke liker en spesiell type musikk og poster i Backstage. :hm:

 

Bruker 1:"Jeg liker Dimmu Borgir."

Mod: "Bruker 1 fikk ferie."

6583018[/snapback]

Hvis en moderator blir utnevnt så har han/henne retningslinjer vedkommende må følge, og jeg tror ikke det skal bli noe problem.

6587923[/snapback]

Det vet jeg da. Spørsmålet er om det blir fulgt. Har vært på nettfora der moderatorer har redigert poster tilhørende folk de ikke liker for å få postene til å bryte reglene og ergo bli kastet ut.

Lenke til kommentar

-Nyhus-: Godt jobbet. At dere brukere sitter her og diskuterer personer som kan være aktuelle kandidater, hjelper vel ikke på å få ønsket oppfyllt. Greit nok at TLZ nevner en del kandidater, men han må vel kunne gjøre det uten at det går over til persondebatt?

En hver oppegående person kan klare å skille mellom seg selv som forumbruker og seg selv som moderator. Noe nazi-mod er ikke ønskelig, og det er vel heller ingen som ønsker å oppføre seg sliik. Da ender det opp med at han/hun ikke får være moderator lenger, og atpåtil er blitt svært upopulær blant brukerne.

Det viktigste for musikkforumet er at dere får en moderator som kjenner gamet og brukerne. Da vil mye mer rettferdige avgjørelser kunne tas. I tillegg vil det hjelpe for kvaliteten, som er stadig synkende, på den forumdelen. Drit i hvem det er, la de som er aktuelle få prøve seg. De aller fleste har oppført seg som idioter på dette forumet en gang, inkl deg -Nyhus-. Men som du selv garantert er klar over, så kan folk ta seg sammen. Glint er en eviggod kandidat, sammen med TLZ og de andre nevnte. Selv hadde jeg aldri, om jeg overraskende nok skulle bli spurt, takket ja til å være mod her. Det ville vært for slitsomt, og det står evig respekt til de som orker å ta på seg arbeidet.

 

Edit: NightKeeper, hvor har du det fra at jeg er blant tr00 Backstage-folka?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Det vet jeg da. Spørsmålet er om det blir fulgt. Har vært på nettfora der moderatorer har redigert poster tilhørende folk de ikke liker for å få postene til å bryte reglene og ergo bli kastet ut.

6588238[/snapback]

Slik som folk leter etter konspirasjonsteorier på dette forumet så tviler jeg utrolig på at det blir et problem.

Lenke til kommentar
Det vet jeg da. Spørsmålet er om det blir fulgt. Har vært på nettfora der moderatorer har redigert poster tilhørende folk de ikke liker for å få postene til å bryte reglene og ergo bli kastet ut.

6588238[/snapback]

Slik som folk leter etter konspirasjonsteorier på dette forumet så tviler jeg utrolig på at det blir et problem.

6589932[/snapback]

 

Hehe. Jeg bare tok fram et virkelig ille eksempel da. For å vise motpolen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...