Gå til innhold

DS lite m/New Super Mario Bros -Slutt på tilbudet-


Anbefalte innlegg

Nettopp vært en tur innom Elkjøp sine nettsider og nå har jeg en puls på nesten to hundre. Angret litt på at jeg ikke kjøpte en DS lite når de kostet 879kr (eller noe slikt) for ikke så lenge siden, men dette nye tilbudet er bedre. Sort DS lite m/ New Super Mario Bros for 1095kr. (+ frakt). Selv om jeg har mest lyst på Navy blue DS lite (ikke i salg i Norge) så klarte jeg ikke å motstå dette tilbudet. Kjøpte også Mario Kart DS for 299kr så nå gleder jeg. At dette forresten er min første Nintendo maskin gjør det også ekstra spennende.

 

Skal også kjøpe meg Wii når den kommer så jeg lurer på om det vil bli mulig på bruke DS og Wii sammen på noen måte (var vel mulig på med Gamecube og GBA).

 

 

Gleder meg veldig mye nå. :dribble:

 

Edit: Endret litt på emnetittelen.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ARGH!! Og jeg som nylig har kjøpt svart DS lite for 1199,- og New SMB for 349,- fra nettopp Elkjøp!  :wallbash:

6566779[/snapback]

 

Har du kviteringa og det er mindre enn 30 dager siden, så trenger du bare å vise kviteringa og så får du mellomlegget igjen ;)

 

(Mulig det ikke går siden dette tilbudet er på nettet, men verd et forsøk)

Lenke til kommentar
Hm, hørts veldig fristende ut :yes: ...Noen som har erfaring med DS? er det verdt det?

6566802[/snapback]

 

Siden jeg bare har bestilt min og ikke mottatt den skal jeg være litt forsiktig med å anbefale den for mye, men jeg har bare hørt gode ting om Nintendo DS og spillene med et par unntak. For et par uker siden ble lagt fram en påstand om at noen DS lite har begynt å sprekke i hengslene. Det ble linket til flere sider som hadde bilde av dette, men jeg er ikke så veldig bekymret. DS lite ble lansert i Japan en stund før Europa og jeg kan ikke huske å ha hørt noe om dette før og det har blitt solgt mange DS lite maskiner i Japan. I tillegg er det noen som føler en stor trang til å kalle DS for barnslig (pga spill utvalget), men så lenge du syntes dette selv er det ingen grunn til å bry seg om det. Se også på spill anmeldelsene. Mange DS spill får høy score.

 

Det er fortsatt mulig å få kjøpt den gamle DS versjonen litt billigere en DS lite, men de fleste vil anbefale DS lite pga av den nye skjermen som er mer lyssterk enn på den gamle DS utgaven (I tillegg er DS lite mindre og mer stilren).

 

Det finnes forresten en del tråder som DS hvor det nevnes argumenter for og i mot så det er bare å søke hvis du er i tvil.

Lenke til kommentar
Hm, hørts veldig fristende ut :yes: ...Noen som har erfaring med DS? er det verdt det?

6566802[/snapback]

 

Kan annbefale på det sterkeste, har ds lite sjølv og er kjempefornøyd.

Har en kvit en og 10 spill.

 

Den er mange ganger bedre enn den orginale DS'en.

 

Spill Å annbefale(med unntak av NSMB som følger med i bundelen):

Mario Kart, Super Mario 64 DS, Tony Hawk AC, Animal Crossing, Metroid,

Castlevania, Advance Wars, Tetris DS og mange fleire...

 

Spennende spill på veg: Starfox, Final Fantasy, Diddy Kong Racing, Pro Evolution Soccer

Endret av arktiskbrugle
Lenke til kommentar
Hm, hørts veldig fristende ut :yes: ...Noen som har erfaring med DS? er det verdt det?

6566802[/snapback]

Det er verdt det ja! Masse artige, nytenkende spill. Du kan si det sånn at konsollen kom som ett friskt pust etter ett grått år med en PSP uten særlig mange brukbare spill. Har bare prøvd 3 spill så langt; Castlevania: Dawn of Sorrow, Advance Wars: Dual Strike, og Mario & Luigi: Partners in Time, men alle 3 har vært fantastiske så langt :love:

Lenke til kommentar

Har bestilt jeg og :D

 

Blir greit i og med at Xboxen min sannsynligvis blir borte en stund. Har jo PSP også, men spennende med noe nytt. Gleder meg som en liten drittunge (det er forsåvidt kanskje det jeg er?) til å spille et nytt Mariospill.

Lenke til kommentar
Bestillt!

Bor i Nordland, bestillte den på Fredag, er det noen sjanse for at den kommer før Onsdagen som kommer?

6584291[/snapback]

 

 

Tja spørs det,bestillte min på torsdag,fikk den på lørdag.

De blir sendt fra Lørenskog,jeg bor noen mil unna..spørs hvor sentralt du bor i Nordland,tar vel en dag til Gardermoen så en til Bodø...

Lenke til kommentar

Bor i Lofoten, så da kommer den vel idag eller i morgen får jeg håpe:)

 

Typisk! kom ikke idag :/ JAja :p

Ikke idag heller =/

Jaja, imorgen er det dag 5 (egentlig 4. siden Søndag), så håper den kommer. Skulle gjerne hatt den idag, men når den ikke kommer.. :(

Håper i alle fall før Torsdag! Den burde da komme til da??

Endret av Ashtx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...