Gå til innhold

DS lite m/New Super Mario Bros -Slutt på tilbudet-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal også kjøpe meg Wii når den kommer så jeg lurer på om det vil bli mulig på bruke DS og Wii sammen på noen måte (var vel mulig på med Gamecube og GBA).

Så igjennom tråden og fant ikke noe svar på dette, så hvis ingen andre har gjort det kan jeg bekrefte at Ja, DS og Wii kommer til å funke sammen.

 

Ikke bare på samme måte som GC og GBA(Ekstra-materiale, eller ekstra spillelement), men også med Wii som nedlastingsstasjon for DS-demoer. Og i tillegg har det vært snakk om mulighet for å bruke DS som kontroller til Wiispill, og kunne spille DSspill på TV-skjerm med Wiikontrollen, selvom om disse to siste er bare muligheter som Nintendo har uttalt at de vurderer.

 

PSP´en kommer også til å kunne brukes sammen med Ps3(Noe jeg for mange år siden, før PSP ble annonsert, sa på blant annet dette forumet når folk klaget på "Connectivity"tingen til Nintendo. Fantes aldri tvil om at Sony, og senere sikkert også MS, kom til å bruke samme mulighetene, selvom det var litt for knotete for folk flest med GBA og GC).

Lenke til kommentar
gikk det greit å få sendt til Norge? noe toll?

 

 

Tok ca.5-6 dager før jeg fikk pakken og jeg betalte ikke noe toll nei. Jeg ba de sette verdien til 20USD, men jeg kan ikke se at de markerte verdien i det hele tatt.Du har muligheten til å velge mellom flere pakkeselskaper når du skal regne ut frakten hos hopebuy. Selv valgte jeg TNT. Det eneste problemet var at sporingsnummeret jeg fikk var ubrukelig og det har jeg lest at flere andre også har opplevd (uavhengig av pakkeselskap).

 

Edit: Takk til Niskivara for svaret om DS og Wii.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
gikk det greit å få sendt til Norge? noe toll?

 

 

Tok ca.5-6 dager før jeg fikk pakken og jeg betalte ikke noe toll nei. Jeg ba de sette verdien til 20USD, men jeg kan ikke se at de markerte verdien i det hele tatt.Du har muligheten til å velge mellom flere pakkeselskaper når du skal regne ut frakten hos hopebuy. Selv valgte jeg TNT. Det eneste problemet var at sporingsnummeret jeg fikk var ubrukelig og det har jeg lest at flere andre også har opplevd (uavhengig av pakkeselskap).

 

Edit: Takk til Niskivara for svaret om DS og Wii.

6613201[/snapback]

 

bestilte du GS lite og passcard i samme pakke?

Lenke til kommentar
hvor mye lagringsplass har G6 lite?  den kan du koble direkte til pc for overføring?

 

 

4Gb (bit ikke Byte) og det skulle vel tilsvare noe slikt som 512MB. Kobles rett i USB port med den med følgende adapteren. Det finnes andre løsninger som benytter minnekort og gir deg mer lagringsplass, men disse kan visstnok være plaget med lesehastigheter. Noe som gjør at videoer kan hakke litt.

Lenke til kommentar
hvor mye lagringsplass har G6 lite?  den kan du koble direkte til pc for overføring?

 

 

4Gb (bit ikke Byte) og det skulle vel tilsvare noe slikt som 512MB. Kobles rett i USB port med den med følgende adapteren. Det finnes andre løsninger som benytter minnekort og gir deg mer lagringsplass, men disse kan visstnok være plaget med lesehastigheter. Noe som gjør at videoer kan hakke litt.

6613370[/snapback]

 

 

sendte du en mail etter du bestilte angående 200 kr grensa? tror jeg bestiller meg en sånn, takk for tipset :thumbup:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

sendte du en mail etter du bestilte angående 200 kr grensa? tok jeg bestiller meg en sånn, takk for tipset  :thumbup:

 

 

Nei jeg hadde muligheten til å legge en beskjed med når jeg betalte (brukte VISA). Mener å huske at du har samme muligheten med Paypal også. Hvis ikke kan du bare sende en e-post på forhånd og en e-post etter på for å være sikker. Hopebuy er en kinesisk webshop så og engelsk kunnskapene er ikke like gode som vestlige nettsider, men de er serviceinnstilte så det går nok bra.

 

Jeg sendte deg en PM tidligere i dag. Hvis du fikk den så sjekk ut den siden jeg tipset om. Der finner du mange råd og meninger hvis du er i tvil om hva du skal velge.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke rørt min DS lite på 2 uker nå, med mario kart og metroid prime:hunters..

6613681[/snapback]

 

Litt synd at ikke Nintendo DS var noe for deg (med tanke på at du sikkert har lagt ut 1600-2000kr for konsollen med de to spillene). Men det er jo bra med litt motvekt til alle postene hvor folk roser DS opp i skyene og klager over at PSP konsollene deres samler støv på hylla.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke rørt min DS lite på 2 uker nå, med mario kart og metroid prime:hunters..

6613681[/snapback]

 

Litt synd at ikke Nintendo DS var noe for deg (med tanke på at du sikkert har lagt ut 1600-2000kr for konsollen med de to spillene). Men det er jo bra med litt motvekt til alle postene hvor folk roser DS opp i skyene og klager over at PSP konsollene deres samler støv på hylla.

6615825[/snapback]

Hmm, ja. DSen min har ligget å samla støv etter 2.5/2.6 downgraderen kom..

Så skal selge den, 1200 kanskje for den og 2 spill, ingen riper og nesten ikke brukt.

Men den har en død piksel, og pikslene er så store på dsen.

Lenke til kommentar
Er det så stor forskjell mellom DS og DS Lite, at jeg burde vurdere og skaffe meg Lite, da jeg allerede har den originale DS'en? :hmm:

6631314[/snapback]

Det får du nesten selv vurdere. I og med at DS Lite er mye mer lyssterk og har en god del bedre farge kontrast kan det jo vøre verdt det. Dessuten ser den penere ut, tar mindre plass og har vist nok bedre knappe-plassering.

Lenke til kommentar

Mr. Bridger:

 

har fått G6 liten nå, tok bare 3 dager! :woot:

 

fungerer perfekt

 

 

U-disk Manager Version V4.2(+ loader V4.2A) kom også i dag.......hadde 4.1 på G6

 

 

 

Fant en flott beskrivelse på hvordan å få lagret saves fra orginal til "backup"

 

For those of you with a G6 Lite that want to back up cartridge saves, do the following:

 

1. Boot up with passcard 3 with G6 Lite inserted

2. Remove passcard 3 with the cartridge that contains the save you want to transfer to G6 Lite.

3. In the G6 Lite menu, highlight the game you want to transfer the save to (say you want to transfer a metroid cartridge save to g6 lite, highlight the metroid backup image)

4. Press Select and choose DS -> Default. Tell it to overwrite.

5. Load up the back up image and your cartridge save will be on it!

 

No additional software required hence no need for ReinMoon.

 

If you want to transfer a save from backup image to cartridge just choose Default -> DS

 

hope you guys appreciate this! I lost my metroid save game on catridge trying to figure this out.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...