Gå til innhold

DS lite m/New Super Mario Bros -Slutt på tilbudet-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEI, skulle vente til idag med å bestille tenkte jeg. Og hva skjer. Jo, tilbudet forsvinner over natten. Veldig gøy!

6601404[/snapback]

 

Den er lei, tilbudet var der faktisk i dag tidlig :roll:

6601442[/snapback]

Fader. Dersom det kommer nytt tilbud ønsker jeg sporenstreks beskjed!

Lenke til kommentar
Er tilbude der fremdeles? fikk litt lyst til å kjøpe en...Link? :innocent:

6610676[/snapback]

Tilbudet er nok ikke der lengre. Men du får DS Lite i enten hvitt eller svart til 895 koner. Er bare å gå på elkjop.no og inn på Spill og Konsoll på menyen!

6610868[/snapback]

 

Hvilket spill anbefaler du at jeg kjøper i tillegg?

Lenke til kommentar

Siden jeg er trådstarter og tilbudet er over så har jeg redigert emnetittelen så ingen skal tro at tilbudet fortsatt gjelder.

 

Kan godt legge til mine erfaringer med Elkjøp og DS lite:

Jeg bestillte Mario Kart DS samtidig som jeg bestilte konsollen, men når jeg fikk pakken var ikke Mario Kart med. Var en stund litt redd for at jeg dermed hadde betalt 1483kr for DS lite m/New Super Mario Bros, men etter å ha sendt en e-post til Elkjøp og forklart saken fikk jeg i dag beskjed om at de sender meg Mario Kart DS snarest. Ros til Elkjøp for at de ikke begynte å krangle med meg om dette (jeg hadde tapt siden pakken ble åpnet hjemme og Mario Kart var oppført på kvitteringen som fulgte med.).

 

Ikke mye galt å si om DS lite. Den har to svært gode skjermer, god batteritid og mange spennende spill tilgjengelig. I dag er jeg også ekstra fornøyd siden denne (se bildet under) kom i posten i dag. Kostet ca.750NOK levert i fra Kina.

 

g6litemj0.jpg

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Er tilbude der fremdeles? fikk litt lyst til å kjøpe en...Link? :innocent:

6610676[/snapback]

Tilbudet er nok ikke der lengre. Men du får DS Lite i enten hvitt eller svart til 895 koner. Er bare å gå på elkjop.no og inn på Spill og Konsoll på menyen!

6610868[/snapback]

 

Hvilket spill anbefaler du at jeg kjøper i tillegg?

6610907[/snapback]

 

Følgende er veldig bra titler, iallfall:

 

Castlevania: Dawn of Sorrow

Meteos

Advance Wars DS

Kirbys Canvas Curse

Phoenix Wright: Ace Attourney

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Siden jeg er trådstarter og tilbudet er over så har jeg redigert emnetittelen så ingen skal tro at tilbudet fortsatt gjelder.

 

Kan godt legge til mine erfaringer med Elkjøp og DS lite:

Jeg bestillte Mario Kart DS samtidig som jeg bestilte konsollen, men når jeg fikk pakken var ikke Mario Kart med. Var en stund litt redd for at jeg dermed hadde betalt 1483kr for DS lite m/New Super Mario Bros, men etter å ha sendt en e-post til Elkjøp og forklart saken fikk jeg i dag beskjed om at de sender meg Mario Kart DS snarest. Ros til Elkjøp for at de ikke begynte å krangle med meg om dette (jeg hadde tapt siden pakken ble åpnet hjemme og Mario Kart var oppført på kvitteringen som fulgte med.).

 

Ikke mye galt å si om DS lite. Den har to svært gode skjermer, god batteritid og mange spennende spill tilgjengelig. I dag er jeg også ekstra fornøyd siden denne (se bildet under) kom i posten i dag. Kostet ca.750NOK levert i fra Kina.

 

g6litemj0.jpg

6611173[/snapback]

 

 

 

er det en M6? Hvilken nettbutikk kjøpte du den på?

Lenke til kommentar
Tror jeg bestiller den DS'en snart. Men er hvit bedre enn svart.

6612089[/snapback]

 

Både svart og hvit har sine fordeler og ulemper. (Argumentene er en blanding av mine egene erfaringer og erfaringer jeg har lest andre steder).

 

Hvit

+ Fingermerker er ikke så synlig på den.

 

- Andre hvite produkter (mobil, iBook) har en tendens til å bli litt gule med tiden.

- Det er veldig synlig om det kommer bøss og møkk i skjøtene på konsollen.

- Hvis du ikke har rene hender når du spiller vil det også bli misfarging rundt knappene.

 

Sort

+ Møkk, bøss og missfarging er ikke så synlig på den.

+ Den sorte fargen kan gi litt bedre kontrast mot skjermen.

 

- Topplokket, bunnen, sidene og fronten har en så kalt pianofinish (veldig blank) hvor fingermerker syntes veldig godt. Og da mener vi veldig godt.

 

Edit:

er det en M6? Hvilken nettbutikk kjøpte du den på?

6612294[/snapback]

 

Det er en G6lite med Passcard (kjøpes løst). Kjøpte den hos hopebuy.

Edit 2:fjernet en link som kanskje var link som kanskje stred med forum reglene (endel info om rom utgivelser).

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...