Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Kun i Gothic 2 Gold-pakken, etter det jeg har hørt. Noen som vet om man må starte spillet på nytt hvis man installerer NotR?

6686800[/snapback]

Trur det finnast for seg sjølv òg, men den enkeltståande versjonen er ikkje lett å få tak i. Gold Edition kostar uansett ikkje all verda, og er vel verdt det. NotR er ein knallbra ekspansjonspakke.

 

Ja, du må nok starte spelet på nytt for å spele NotR. NotR er ikkje som mange andre tillegspakkar, som legg til ei historie som foregår etter det som skjedde i hovudhistoria. NotR legg til ei historie, eit stort nytt område, og ein god del innhald, inne i den opprinnelege historia. Det forandrar òg ein del på balansa, og då i retning av at ting blir vanskelegare. Sjølv synest eg det var kjempegøy å gå igjennom samme spel på nytt, og legge merke til alt det nye. Plutseleg er der ein bandittleir ein stad der det tidlegare ikkje var noko. Du møter ein person langs vegen du aldri har sett før. Du får vite meir om ting som ikkje vart heilt forklart tidlegare. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uuh, det så jo fint ut. Hvordan kommer man seg til denne verdenen, og når drar man dit under spillets gang, egentlig?

 

EDIT: Jeg må bare spørre litt. Skal snart spille det (har det liggende i hylla mi), men siden det er så helsikes varmt nå, ville jeg ikke kunne konsentrere meg om spillet i lange nok strekk. :p

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
For det første, så gjør NOTR hele spillet vanskeligere. Og det gir også mening til endel ting i G2 som bare var der. Som de de steinsirklene f.eks. 

 

Og slik ser verdenen ut: http://www.worldofgothic.com/images/g2addo...s_merchants.jpg

6687190[/snapback]

 

Steinsirklene var vel hellige steder? Får i hvert fall inntrykk av det mtp. at det var ved en steinsirkel The Eye of Innos fikk tilbake kraften.

Lenke til kommentar
Nøyaktig hva er det NotR legger til? Omtrent hvor mange nye våpen, folk, oppdrag, etcetera? Hvordan ser det nye området ut (kart, screens)? Blir det introdusert noen nye guilds eller grupper? Skapninger/fiender?

 

Hvor mange timer lengre blir forresten G2 med NotR for meg, som har spilt G2 mange ganger, men aldri NotR?

6686948[/snapback]

NotR legg til nye folk, nye quests, nye gjenstandar, eit stort nytt område, ei stor ny historie, og ein ny boss. Eg har ikkje tal på desse tinga, men det er definitivt nok til å klassifisere NotR som ein svært stor ekspansjonspakke. Det nye området er variert, med eit vesentleg varmare klima en dei gamle, som gjer at det ser annleis ut. Der er nye fiendar, og ei ny gruppe som du kan slutte deg til: vannmagikarane.

 

Kor mange timar det tek kjem heilt an på kor raskt du spelar...eg utforska "alt", både i det nye området og dei gamle (sidan der var ein del nye ting), og det tok lang tid. Eg hugsar ikkje akkurat kor lang tid, men innbiller meg at det var over 100 og under 200 timar.

 

Uuh, det så jo fint ut. Hvordan kommer man seg til denne verdenen, og når drar man dit under spillets gang, egentlig?

Hugsar ikkje heilt, men eg trur du kan reise dit når du måtte ønske, i løpet av 2. til 4. kapittel. Når det gjeld korleis du kjem deg dit: Finn det ut sjølv! :p Eg vil tru du får meir ut av spelet ved å faktisk spele det, enn av at eg fortel deg om det. ;)

 

Det samme gjeld deg, superseven :). Berre stol på meg og skaff deg NotR...du kjem ikkje til å angre.

 

Kay

Lenke til kommentar

Høres veldig lovende ut :)

 

Må vel ta en maraton Før Gothic 3 kommer ut. Tror Xardas er sistbossen i Gothic 3.

 

Synd det er så lite våpen i Gothic, selv om det på sitt vis er helt greit også.

 

Men KayAU ser ut som du har greier på dette :) Vanlig G2 så kan man bli en level 42 eller no. Om man gjør alt og dreper alt som kan drepes. NPCer kan også kun trene deg opp til 100%/100 i ting.

 

Seg i Notr så trenger våpen opp til 140 str, det vil da se at du har nye folk som kan trene deg ? At du kan nå en level 50 ?

Lenke til kommentar
Høres veldig lovende ut :)

 

Må vel ta en maraton Før Gothic 3 kommer ut. Tror Xardas er sistbossen i  Gothic 3.

 

Synd det er så lite våpen i Gothic, selv om det på sitt vis er helt greit også.

 

Men KayAU ser ut som du har greier på dette :) Vanlig G2 så kan man bli en level 42 eller no. Om man gjør alt og dreper alt som kan drepes. NPCer kan også kun trene deg opp til 100%/100 i ting.

 

Seg i Notr så trenger våpen opp til 140 str, det vil da se at du har nye folk som kan trene deg ? At du kan nå en level 50 ?

6688906[/snapback]

 

 

Tror Xardas kommer til å være hjelpsom i 3-eren også, han vekket tross alt helten opp fra døden, og i slutten av 2-eren nevner en ond trollmann at Xardas er svekket.

 

 

Har NotR på tysk, er patchen som oversetter teksten til engelsk god?

Lenke til kommentar

@Neppe

Sorry, veit nok ikkje kva maks level er. Eg rollespelar når eg spelar, so då gir det ikkje meining å gjere slike ting som å drepe alle på kartet. :)

 

Eg kan ikkje hugse å ha møtt nokon som kan trene deg forbi 100 STR/DEX, men eg trur du kan nå 200 poeng, gjennom eliksirar og...noko anna, som eg ikkje har lyst til å røpe.

 

Og ver forsiktig med kva du skriv, Neppe, der er ein grunn til at vi har skjult tekst her på forumet.

 

Kay

Lenke til kommentar
Spilles dette i 1 eller 3 person?

6691526[/snapback]

 

Begge deler, men hovedsaklig 3-person. 1-person kan man bruke når man vandrer rundt, men ikke når man trekker frem våpenet.

 

EDIT: Nei, Gothic 3 har ikke kommet ut enda.

 

Neppe, se for fanken å få tekstene dine inn i spoiler-tags!! :realmad:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ja, vekket til døde for å få kreftene til Beliars venstre hånd.

 

Han hadde jo planlagt det hele veien.

 

6690914[/snapback]

 

 

Xardas er vel fortelleren i begge Gothic-spillene? For all del – det kan være et triks for å gjøre serien mindre forutsigbar. ;)

 

 

____________________

 

Installerte nettopp Gothic I, på tide å mimre. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...