FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 hmm, hva med combat-systemet? Hørt at det er ganske "jaggy" og litt døft? Det var en ting jeg både likte og mislikte med Oblivion, det var ganske kult å se blodflekker på sverdet, og den kraften man følte i slagene osv, selv om jeg i ettertid tenker det hele kunne vært gjort bedre...
Bloody Mess Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Moahahaha, jeg har allerede lest igjennom boka med masse fine bilder og forklaringer, har sett litt av DvD'en og prøvd ut halssmykket. Eneste jeg har igjen å gjøre er å spille selve spillet og høre på musikken. Legger ved et bilde av hele pakka åpnet opp jeg 7041210[/snapback] Men så sett i gang og spill da! Og kom tilbake her med noen inntrykk Endret 10. oktober 2006 av BTK
akristina92 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 du kan blant annet gå inn på et "horehus" 7041870[/snapback] Hahahaha, å gud, det minner meg om den fantastiske sex-scenen i Gothic 2.
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) hmm, hva med combat-systemet? Hørt at det er ganske "jaggy" og litt døft? Det var en ting jeg både likte og mislikte med Oblivion, det var ganske kult å se blodflekker på sverdet, og den kraften man følte i slagene osv, selv om jeg i ettertid tenker det hele kunne vært gjort bedre... 7041955[/snapback] Kraft i slagene? Jeg syntes ikke at jeg følte det i det hele tatt, jeg. Våpnene føltes ut som om at de var lagd av papp, og at de ikke var skarpe for en femmer. Når man slår en fyr i magen med et sverd, så får i allefall ikke jeg noen følelse av å skade han. Bare det siste slaget er litt artig, for har man en stor hammer, så kan det hende at fyren flyger litt bortover - men det er som sagt det siste slaget, etter at man har stått og slått på fienden i et kvarter. Er forresten enig med deg angående den andre posten du skrev. Oblivion er alt for overfladisk. Gothic 3 kommer ikke til å bli slik. Hvorfor "vet" jeg dette? Fordi at mens Bethesda gikk mer etter mainstream-spillerne (ingen kan nekte på at det kom uhorvelig mange nye "rollespillere" til da Oblivion ble sluppet - spillet er et av de mest overfladiske rollespill siden... gudene vet), så holder Piranha seg mer trofast til sine fans. De har selv sagt at målet hele tiden er å få nye spillere til serien, mens man samtidig holder på stilen i Gothic. Det virker som om at Bethesda har laget et spill, for så å putte inn TES-elementer inn i det. Piranha gjør det omvendt. De lager Gothic 3, og putter inn ting som gjør at nye spillere ikke går glipp av noe spesielt. Endret 10. oktober 2006 av Hr. Jenssen
cannavaro Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 hmm, hva med combat-systemet? Hørt at det er ganske "jaggy" og litt døft? Det var en ting jeg både likte og mislikte med Oblivion, det var ganske kult å se blodflekker på sverdet, og den kraften man følte i slagene osv, selv om jeg i ettertid tenker det hele kunne vært gjort bedre... 7041955[/snapback] det er ganske vanskelig til å bynne med, men når du får det til så er det ganske bra jeg synes i alle fall at det er veldig bra (etter at jeg ble vant til det ) man trykker med mustasten og trykker wasd utifra hva man vil gjøre w er slag framover, s er blokk, a og d er slag til sidene, og når man blir bedre med f.eks. en håndsverd kan man gjøre forskjellige komboer husker enda første gangen jeg fikk til å ta en "piruett" å drepe den stakkars lizard mannen men dette er bare min mening da, og andre kan synes hva de vil
akristina92 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror de snakker om Gothic 3, ikke 2.
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kraft i slagene? Jeg syntes ikke at jeg følte det i det hele tatt, jeg. Våpnene føltes ut som om at de var lagd av papp, og at de ikke var skarpe for en femmer. Når man slår en fyr i magen med et sverd, så får i allefall ikke jeg noen følelse av å skade han. Bare det siste slaget er litt artig, for har man en stor hammer, så kan det hende at fyren flyger litt bortover - men det er som sagt det siste slaget, etter at man har stått og slått på fienden i et kvarter. Er forresten enig med deg angående den andre posten du skrev. Oblivion er alt for overfladisk. Gothic 3 kommer ikke til å bli slik. Hvorfor "vet" jeg dette? Fordi at mens Bethesda gikk mer etter mainstream-spillerne (ingen kan nekte på at det kom uhorvelig mange nye "rollespillere" til da Oblivion ble sluppet - spillet er et av de mest overfladiske rollespill siden... gudene vet), så holder Piranha seg mer trofast til sine fans. De har selv sagt at målet hele tiden er å få nye spillere til serien, mens man samtidig holder på stilen i Gothic. Det virker som om at Bethesda har laget et spill, for så å putte inn TES-elementer inn i det. Piranha gjør det omvendt. De lager Gothic 3, og putter inn ting som gjør at nye spillere ikke går glipp av noe spesielt. 7042125[/snapback] Jeg følte ihvertfall at slagfølelsen av bedre enn en del andre rollespill jeg har spilt. Jeg bare frykter som sagt en skikkelig jaggy kamp-motor som verken ser bra ut, eller føles bra, eller presis. Ingen kan benekte at kampmotorikken har mye å si i et rollespill, spesielt med tanke på hvor mye man som regel gjør det. Derfor er det meget viktig at det er godt utviklet. Etter det jeg har hørt, så er jeg imponert over "killing-blow" konseptet i Gothic-serien, men alikevell.. folk i denne tråden er verken imponert over kampsystemet, grafikken, eller bevegelsesmulighetene (ingen klatring??)
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 To nye videoer her! http://www.gamershell.com/download_15887.shtml http://gameswelt.de/pc/downloads/movies/de...p?item_id=59876
dor123 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Har dem ikke pakke sporing på gamezone.no eller?
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Har dem ikke pakke sporing på gamezone.no eller? 7043317[/snapback] Jo, jeg fikk en mail for noen timer siden med sporingsnummer.
dravisher Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Avhenger sikkert av om man velger servicepakke eller brevpost.
dor123 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 mrkelig,pakka mi ble sendt på morran idag og har ikke fått noe mail enda!men det står sendt så den er på vei
dor123 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 tok brevpost,får ikke pakkesporing da sikkert
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Virker som om de bare har pakket spillene idag og oppdatert websiden. Posten har ikke registrert informasjon enda, så mulig den ikke er på gang før imorgen. Men får den nok på dagen uansett Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga. edit: Eller så er bare posten treig med å oppdatere Endret 10. oktober 2006 av Saddlefall
simalarion Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Noen som har postet bilder osv, med andre ord fått de fete fingrene deres på spillet. Dere er sikkert opptatt med å spille nå , men for guds skyld tenk på oss og skriv litt om hvordan det er!!
frostbitten Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Tør jeg anbefale trådstarter om å skifte emne på tråden til fks. "Diskusjonstråd for Gothic III"? Datoen har vel de fleste av oss fått bekreftet Tror jeg får mitt i morgen!
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Skifter han emne, så stenges tråden av moderatorene. Generelle diskusjonstråder for enkelte spill blir stengt. Man skal egentlig opprette en tråd om et spesifikt emne i et spill, ikke for diskusjon rundt spillet generelt.
asad Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Skifter han emne, så stenges tråden av moderatorene. Generelle diskusjonstråder for enkelte spill blir stengt. Man skal egentlig opprette en tråd om et spesifikt emne i et spill, ikke for diskusjon rundt spillet generelt. 7044285[/snapback] lål :!: Sorry folkens, umulig å diskutere Gothic 3 generellt på http://www.hardware.no , norges nest største forum. Endret 10. oktober 2006 av asad
andir Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Da kan FarCry-forumet under Spillforum - for de mest omdiskuterte spill legges ned, så kan det opprettes et Gothic-forum, eller et Rollespill-forum.
Anbefalte innlegg