Gå til innhold

TES: Oblivion låser seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har noen ide som hvordan jeg kan fikse dette? Det er det siste Questet i ThivesGuilds. Når Gray Fox skal snakke med denne damen. Når de er ferdig sitter jeg fast. Altså sitter jeg fysisk fast. KAn ikke gå noen vei. Og Gray Fox bare går UTEN å gi meg noe og damen setter seg ned på stolen igjen, men feil vei. Så hun sitter altså i luften!!

JEg har lest om Questet og vet at Gray Fox skal gi meg ting og at dette er siste Questet. Ja, siste Questet jeg har igjen på hele Oblivion. Men nå har altså alt låst seg. Får ikke fulført dette Questet! :cry:

Endret av Ingenting
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 360 jeg spiller på! Da krever jeg at MS overfører mine 50 gamerpoeng!! Faen nå er jeg sur. Spilt i 150 timer for så å få alt ødelagt det siste sekundet som er igjen av spillet. Så sitter jeg der med mine 950 gamerpoeng.

Jeg er ikke en person som bryr meg mye om gamerpoeng, men hadde liksom lyst til å få alle 1000 på oblivion soden jeg har gitt så mye tid i det. Dette er virkelig skuffende må jeg si. Muligheter for å kreve pengene tilbake? Burde være på sin plass. Enten er det 360en eller spillet. Arbeid som er så lite gjennomfør burde jo straffes. :nei:

Skrevet

prøvd å reloade å gjøre det på nytt?

jeg spiller å pc da men jeg hadde ikke det problemet når jeg tok det questet jeg hadde det problemet at han ikke ville gi meg masken. så jeg måtte lommenaske den av ham :p...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...