Gå til innhold

3 nye Command & Conquer bilete+litt info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, ser da greit ut dette. Men gief sidebar,

6537189[/snapback]

I eit intervju har ein EA-spokesman sagt at sidebaren er tilbake! :w00t:

 

Alltid morro med screenshots av spel eg gler meg til, men C&C3 har eg alt for store forhåpningar til er eg redd :D

 

Har gått gjennom alle spela i C&C-serien, men Red Alert-serien har alltid stått øversst, RA var det største då eg byrja med spel og RA2 er favoritten. Derfor ser eg fram til å prøve C&C3 i GDI\Nod-universet.

Lenke til kommentar
Warcraft 3 er jævlig bra. Hvorfor skulle kameraet ødelegge det?

 

Nei, det er ikke uoversiktlig.

6537377[/snapback]

 

Tull! Det kunne godt vært mulig å zoome mer ut der. Det er ihvertfall min mening.

 

StarCraft hadde samme problemet. Det som var mest irriterende i StarCraft er at i map editoren har du en mye bedre oversikt enn i selve spillet. Enhetene er litt mindre og kamera dekker et større synsfelt over området. Hadde jeg kunne spilt spillet som det så ut i map editoren. hadde jeg vært hjertens fornøyd.

 

Siden da jeg innså dette har jeg ikke spilt Starcraft mer. Det var så grenseløst irriterende :hrm:

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Siden da jeg innså dette har jeg ikke spilt Starcraft mer. Det var så grenseløst irriterende :hrm:

6537469[/snapback]

 

Du er for kravstor... Enkelt og greit

6537748[/snapback]

 

Kravstor! Er jeg kravstor når jeg ønsker meg bedre oversikt. Jeg skulle ikke tro det skulle være noe problem for utviklere av spill å lage en bedre zoomfunksjon eller plassere kamera lengre vekk fra bakken. Så kan de som ønsker å ha kamera nært bakken heller zoome inn.

 

Alt jeg ønsker er bedre oversikt. Disse klaustrofobiske kameravinklene som føles som om du er presset inn i en liten boks er ubehagelige å spille med.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt litt enig med Gammelsko der.... det var faktisk ganske irriterende, spesielt i Warcraft 3, hvor dårlig oversikt du hadde p.g.a. begrensninga på zoomen.

Men jeg mener Generals var noe bedre på det området.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal ha noe særlig med kravstorhet å gjøre.

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar
As the next-gen step for one of the biggest series ever created, Command and Conquer 3: Tiberium Wars is one of the most exciting games of E3 - not just because of the stunning visuals, but because of three little words that are heard at the end of the teaser trailer shown exclusively behind closed doors at the show: “Then they came”. Command and Conquer is back, and it’s bringing company.

 

Unfortunately, EA is unwilling to detail just who ‘they’ are, no matter how many times we poke them in the ribs. We’re 99.99% sure that an otherworldly alien race will be touching down to invade Earth, though.

Lenke til kommentar
As the next-gen step for one of the biggest series ever created, Command and Conquer 3: Tiberium Wars is one of the most exciting games of E3 - not just because of the stunning visuals, but because of three little words that are heard at the end of the teaser trailer shown exclusively behind closed doors at the show: “Then they came”. Command and Conquer is back, and it’s bringing company.

 

Unfortunately, EA is unwilling to detail just who ‘they’ are, no matter how many times we poke them in the ribs. We’re 99.99% sure that an otherworldly alien race will be touching down to invade Earth, though.

6542657[/snapback]

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...