Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett at noen har spurt om dette før, men jeg fant ikke denne tråden før nå og nå funker ikke linken: Gidder noen laste opp episoden med Harald Eia? På forhånd tusen takk!

Skrevet
Jeg er ny på dette forumet. Kan noen fortelle meg hvor jeg finner tidligere RR sendinger?

Jeg postet noen linker, men en svært hyggelig moderator (host host) slettet tydeligvis innlegget selv om jeg ikke kan se at jeg lenket til noe ulovlig.

Du finner det på de vanlige plassene. Blant annet på en stor svensk site.

Skrevet (endret)

Det sier vel snarere noe om kvaliteten til de ordentlige programlederne. De er virkelig klasse. Skarbø hadde nok ikke stått i like stor kontrast i P3morgen eller Osenbanden.

Endret av Atatar
Skrevet
Fy faen så dritt det var med Synnøve Skarbø som vikar! Hun hadde INGEN forutsetninger for å være der.

E9, utrolig irriterende når hun satt å klukka og lo i bakgrunnen igjennom nesten hele sendinga...

Blir godt å få Toremann tilbake..

Skrevet
"Jai sklive på facebook at jai suge deg i kjøkenavdeling på IKEA fuluseth, hade bla god sommååh"

Jeg bare elsker de telefonsketsjene deres. Groteskt artig.

Lettbeint underholdning på sitt beste!

Blir i riktig god stemning av dette :p

Skrevet

Feiten strena ut døra på Krinken nok en torsdag uten å legge ut podden... Hælsike heller... :mad: Her er det jaggu ikke noen god stemning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...