Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor eller har alle episodene fra dag 1.. Starta å laste ned podcastene alt for sent (feb 08) .. Nå er jeg hekta, og det vil ingen ende ta.. Er supergira på å få tak på det som har blitt lagret tidligere.. Vet det finnes noen torrents, men mange av de er ganske døde :/

 

anyone? :D

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor eller har alle episodene fra dag 1.. Starta å laste ned podcastene alt for sent (feb 08) .. Nå er jeg hekta, og det vil ingen ende ta.. Er supergira på å få tak på det som har blitt lagret tidligere.. Vet det finnes noen torrents, men mange av de er ganske døde :/

 

anyone? :D

 

Denne som toblix deler i allefall jeg og en annen.

Skal vi se... her. Dette er så vidt jeg vet alle sendingene f.o.m. uke 34 i 2007 t.o.m. uke 13 2008. Si ifra hvis dere oppdager noe muffens, manglende filer, etc.
Lenke til kommentar
Vet det er mye mas med å legge ut ting, men det er ingen som kan legge ut episoden hvor Tore påstår (første gang) Bruce Springsteen er fra Canada? Hadde vært fint å få høre den på nytt.

 

Var dette i Juni en gang? I såfall trenger dere ikke legge ut (bare fortelle hvilken dato).

 

:)

 

 

Det var 14. november 2007 tror jeg.

Lenke til kommentar

Heisann.. (kanskje litt off topic)Trenger hjelp med en ting av dere som hører på mye radio eller er kjent rundt området.

 

 

Saken er. hvordan/hva er rdio vignett? det som sendes rett før programmet begynner, er det vignett? f.eks "Klokken er 18:00 og du hører nå på..... .... Vi gir deg den musikken.."

 

eller er det f.eks "Sang/lyd Coca-cola(radioprogrammet f.eks)" ?

 

Finnes det no eksempler om radio vig?

 

 

Er det samme som en opener;o ??

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...