Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Noen som har link til YouTube eller episodenummer der bjarte forteller en vits som slutter med; men jeg liker måten du tenker på (blir gjentatt)

Skrevet

Jeg hørte i hvertfall at den boken i stor grad består av diverse materiale som er sendt inn i sendingene, i tillegg til et forord skrevet av Losen. Og etter å ha hørt alle sendingene et par ganger, så er ikke det like interessant å lese for meg.

Skrevet

Ang. dvd'en, så er det hovedsaklig dogumentarene, dokumentaren, og div. andre klipp som tidligere har vært tilgjengelige på nettet.
Men verdt å nevne at det er kommentatorspor på deler av materialet, som er ganske underholdene :)

Skrevet (endret)

Skal ut på en litt lengre busstur i morgen, noen som kan anbefale 1-2 episoder å høre på?

Bør være såpass ny at den kan lastes ned på podkast.

Edit: Kan man laste ned best of/some of sendingene? Har tidligere bare funnet de på nettradio med musikk.

Endret av K_7
Skrevet

Men har den noe mer enn bilder, innsendt materiale og forordet til Losen?

Mener å huske at det er en del ledere, skrevet av resepsjonistene selv, samt morsomme beskrivelser av karakterer og spalter/tester. Pluss en del av de bedre innsendte bidragene. Men skal sjekke når jeg kommer hjem, er en stund siden jeg leste den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...