Gå til innhold

Shaman og Paladin, Burning Crusade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jaja. Jeg syns ærlig talt synd på alle som spiller shaman.

De blir med denne endringen overflødig. I stedet for å måtte ha 8 shamans for å kunne buffe et helt raid trenger de bare 2-3 paladins for å gjøre samme nytta og erstatte de 5-6 andre shamanene med noen litt mer spesialiserte klasser.

Men gud så kjedelig det vil bli å møte andre paladins i pvp. Herregud... :no:

Endret av Cappo
Skrevet
Med dette borte er absolutt ingen grunn til å f.eks spille horde lenger.

Nei? Du er fortsatt på den "gode" siden som prøver overleve for sin plass i verden mot de onde alliance, dette skifter vell ikke pga. at vi får palas?

Skrevet
Men gud så kjedelig det vil bli å møte andre paladins i pvp. Herregud...  :no:

6538329[/snapback]

Huff, ja. Jeg så noen paladiner som duellerte i Refuge pointe en gang. Like watching old people fuck..

6538343[/snapback]

Honestly man, you've seen old people fuck?

jk...

Kamerat av meg var i en duel med en paladin i over 1.5 time... så =/

Skrevet

Forstår ikke de som bruker så lang tid på dueller. Som paladin slår jeg andre på burst damage. (Dreper dem lett på en stun :p)

Skrevet
Med dette borte er absolutt ingen grunn til å f.eks spille horde lenger.

Du er fortsatt på den "gode" siden som prøver overleve for sin plass i verden mot de onde alliance, dette skifter vell ikke pga. at vi får palas?

6538483[/snapback]

Du mener vel den onde siden som trenger seg inn i verdenen til den fredelskende Alliancen? :tease:

Skrevet

Nei jeg synest alliance er onde jeg:p Hvorfor kan ikke alle vere gode venner? Tror det er liksom, alliance mener orc, taurens, undead og trolls må vekk fordi, tja, de mener dem er stygge eller noe, orc, tauren og trolls sier WTF FU og nekter å dø, og undead vet jeg egentlig ikke vha de vil.

Skrevet (endret)

Dette er det dumeste jeg ha sett fra Blizz! Måtte sjekke kalenderen om det var 1 april. Trodde nesten det var en dårlig aprilspök.

Gogo blizz, flere spiker i kista. Håper AoC el. Warhammer kommer snart.

EDIT: Håper de ikke koster en haug med penger for og få flying mounts i BC bare. Da blir det nok eett enda större marked for bot's.

Endret av Phyx
Skrevet

Jeg foretrekker å vente å se istedenfor å lage dommedagsprofetier. Men, at det kommer til å få store konsekvenser er det liten tvil om.

Er litt skeptisk da. Selv om jeg ikke er en av dem som bryr meg mest om lore, så sitter jeg med følelsen av at det er noen i Blizz som bryr seg enda mindre.

Skrevet

Jeg tar det hele med stor ro. Jeg tror forøvrig at veldig mange av de som whiner, både her og på forums.wow-europe.com/forums.worldofwarcraft.com whiner fordi så mange andre gjør det, uten virkelig å ha tenkt igjennom mulighetene som åpnes for begge factions.

Nok en gang er det masse mennesker som truer med å forlate World of Warcraft, men vi vet jo alle at majoriteten ikke kommer til å gjøre det. Uansett ville det ikke være noen krise for oss som blir igjen, da det er mer enn nok spillere - og store muligheter for at servere slåes sammen hvis det skulle oppstå problemer.

Skrevet
Jeg tar det hele med stor ro. Jeg tror forøvrig at veldig mange av de som whiner, både her og på forums.wow-europe.com/forums.worldofwarcraft.com whiner fordi så mange andre gjør det, uten virkelig å ha tenkt igjennom mulighetene som åpnes for begge factions.

Nok en gang er det masse mennesker som truer med å forlate World of Warcraft, men vi vet jo alle at majoriteten ikke kommer til å gjøre det. Uansett ville det ikke være noen krise for oss som blir igjen, da det er mer enn nok spillere - og store muligheter for at servere slåes sammen hvis det skulle oppstå problemer.

6540927[/snapback]

Folk sier de skal slutte for å prøve å presse blizz til å trekke det. For hvis alle slutter tjener ikke blizz penger.
Skrevet
Folk sier de skal slutte for å prøve å presse blizz til å trekke det. For hvis alle slutter tjener ikke blizz penger.

6541068[/snapback]

Orly?

Problemet er at kun 4, kansje 5 slutter. Les hva Complexion sier en gang til.

Skrevet

6541068[/snapback]

Orly?

6541208[/snapback]

Det er ikke poenget hvor mange som sier opp abonementet, men hvor mange blizzard tror kommer til å gjøre det. Det er jo klart at det ikke er noe vits å forandre et spill, slik at flertallet av spillerene blir misfornøyd..

Skrevet

6541068[/snapback]

Orly?

6541208[/snapback]

Det er ikke poenget hvor mange som sier opp abonementet, men hvor mange blizzard tror kommer til å gjøre det. Det er jo klart at det ikke er noe vits å forandre et spill, slik at flertallet av spillerene blir misfornøyd..

6541254[/snapback]

Det er det jeg mener. Hvis nok folk sier at de sier opp abonementet er det jo lite vits for blizzard å gjøre de endringene som det klages på. De tjener rett og slett ikke noe på det.
Skrevet

Dere må vite at de eneste som gir sin mening om det er de som er misfornøyde. Jeg tror ikke dere aner noe om hvor mange som blir fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...