Gå til innhold

Har du noen tvangshandlinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tør ikke gå på komlokk hvis jeg skal noe viktig...

 

hvis jeg er på jobb, så sjekker jeg hva klokken er akkurat annen hver time. Hvis jeg ikke vil sjekke klokken blir jeg gal etterhvert og sjekker den uansett.

 

Jeg må alltid sitte rett ved en dør på bussen, aldri i midten av noe.

 

Hvis jeg ikke tar på deo om morningen, tenker jeg på det hele dagen og ergo svetter mer og lukter jævlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Øy, det glemte jeg ja. De øverste skivene på osten går enten til hunden, katten eller søppelet. Tar heller aldri den første tingen i butikken, roter langt bak i colaskapet osv. Og så må jeg alltid sjekke størrelsen på avatarer som ser store ut og rapportere om de er for store, ikke spør meg hvorfor.

Lenke til kommentar

Jeg må altid røske litt i dødøra når jeg skal skite for og være sikker på att jeg låste, enda jeg husker jeg vred om. Men når jeg tenker på hva jeg gjør så klarer jeg å la vær da, må ikke gjøre det, er bare en vane som jeg gjør når jeg ikke tenker meg om, så det er kanskje en uvane og ikke en tvangstanke.

 

 

Dvangs tanker som er av den sort at en trur en har glemt noe men en er ike sikker, feks låst en dør burde vel være greie og komme bort fra. Bare og tenke seg hvem dør/ting det er snakk om, så tenker en seg hva en pleier og gjøre angående den tingen. Har en som vane og låse, så har en helt sikkert låst nå også, med mindre det var noen elemter som var andrledes. Er det tilfelle så husker en det som regel, for er noe andreledes så biter en merke i det somregel. Mulig jeg tasr feil da, har jo ikke no sykolog akuratt :p

Lenke til kommentar

Tvangstanker(handlinger) er jo også å vaske hendene så ofte at de blir hudløse.

Mye av det som blir nevnt her er uvaner og fiksfakserier som en klarer å la være om en bare vil eller husker. Det jeg nevnte også, hehe..

Artig å lese at andre også nekter å spise det øverste laget på en ny ost! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...