Gå til innhold

Jeg vil ha MAT som kategori


Anbefalte innlegg

Kom på det da jeg anbefalte en restaurant i OT-baren nå nettopp, jeg savner et underforum med tittelen MAT - Anbefalinger av restauranter, spørre om oppskrifter, tips til julemiddagen, slanking for de som driver med det, kokebøker, matprogrammer, etc etc etc.

 

Jeg tror dette hadde blitt tatt godt i mot av alle hw's brukere, et godt tilskudd til en nær perfekt allround nettside. Dette burde selvfølgelig bli lagt under kultur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja til mat som underkategori, men under ett nytt tilskudd under en eventuell "Hus, hage og hjem" link. En plass å ta opp oppussing, spørsmål rundt kjøp, salg og leie av bolig, pluss en haug av de andre seriøse hendvendelsene som kommer i OT. Disse fortjener en "respektabel" del av forumet (slik sport har fått), så kan OT fortsatt være søple-tråden.

Lenke til kommentar
Når vi allerede har underkategorier om noe så dødfødt og dødskjedelig som BIL, så syns jeg absolutt mat hører med ja!

6501702[/snapback]

QFT!

 

JacEr; vil du ha mat inn under hus, hage og hjem? Skjønner ikke helt vitsen i det, mat er noe helt annet enn innredning og møbelkjøp.

Lenke til kommentar
Blir Grandis en underkategori?  :D

6504873[/snapback]

 

En skulle vel nesten tro det, slik den norske pizza-kulturen er...

Kunne jo selvsagt hatt Stabburets pizzautvalg som en underkategori, da har du jo Grandiosa og BigOne for å nevne de største, hehe.

 

Uansett - Mat er kultur og burde vært innlemmet i dette forumet.

Lenke til kommentar
Blir Grandis en underkategori?  :D

6504873[/snapback]

 

En skulle vel nesten tro det, slik den norske pizza-kulturen er...

Kunne jo selvsagt hatt Stabburets pizzautvalg som en underkategori, da har du jo Grandiosa og BigOne for å nevne de største, hehe.

 

Uansett - Mat er kultur og burde vært innlemmet i dette forumet.

6504885[/snapback]

 

Hvem er det som har makten til å opprette en slik kategori (hvem er det som må spammes med PMer)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...