Gå til innhold

Jeg vil ha MAT som kategori


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror også en egen matalergi/intoleranse underkategori hadde blitt tatt veldig godt imot da bla. ncf.no og ncfu.no sine fora har en aktivitet på omtrent to poster i måneden og forumkulturen med referanser er ikke så god der borte.

God tilgang på informasjon og gode oppskrifter kan være vanskelig å komme over så dersom en slik (under)kategori blir aktiv kommer nok en del nye brukere til. Det er så vidt jeg vet et sted mellom fem og femten prosent av oss her som lander i disse kategoriene.

 

Hilsen JohnDoeMAKT med Cøliaki som har levd på en glutenfri diett i tretten av 22 år.

6533705[/snapback]

Har selv kjæreste med Cøliaki så begynner å kjenne godt til det etter noen år, begynner å innse at melet kan være en kilde til mye irritasjon til tider. Dog lurer jeg på om det blir å gå litt for langt i dybden i starten med et eget forum for matallergi, dog kan det jo selvsagt vurderes hvis flere og er enig i at det kan ha noe for seg. :)

 

Forslaget rundt mat som kategori er notert og blir tatt med i en oversikt over samfunnskategorien jeg poster senere i dag.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...