Gå til innhold

Har blitt scammet. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I går ble passordet på min account skifta av en in-game venn som jeg stolte på, og fikk låne accounten min. Jeg har såklart vert så dum at jeg bare tok noe tull på "Secret answer". Jeg har jo CD-key'en, da. Kan jeg gjøre noe som helst med den? Bevise at det er min account? Eller er jeg "screwed" nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk lærer aldri...

Men ring til dem. så kanskje du er heldig. men du skal jo ikke si passord og brukernavn til noen, så kanskje de bare banner accen din, hvis du er uheldig

Skrevet

Ring og spør, det må jo gå ann å blånekte for at du ga det bort(som er brudd på ToU/Eula/whatever, si at han var en stor neger som banka deg til du ga han passordet!

Skrevet
Rasisme rår.. Si det var en stor hviting!

6492424[/snapback]

Hva i all verden var rasistisk i det utsagnet? Lær deg hva ordet betyr før du bruker det :mad:

Skrevet
Hei. I går ble passordet på min account skifta av en in-game venn som jeg stolte på, og fikk låne accounten min. Jeg har såklart vert så dum at jeg bare tok noe tull på "Secret answer". Jeg har jo CD-key'en, da. Kan jeg gjøre noe som helst med den? Bevise at det er min account? Eller er jeg "screwed" nå?

6491906[/snapback]

Si at du snakker i søvne og at han spurte deg mange spørsmål, balndt annet paoorde på wow :thumbup:

Skrevet

Folk lærer aldri. Finn deg noe annet å gjøre enn WoW.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Okey, skal ikke oppføre meg som en drittsekk. :)

For å være litt konstruktiv kan jeg si at jeg likte forslaget til Carl M.

Skrevet

Takk til Nstin, Carl M, ingebrigtz og shizz kebab som faktisk gadd å hjelpe meg, og ikke bare møste(grein) ut om hvor dum jeg er, hvor tåpelig det var å låne bort accounten and so forth.

Skal prøve forslagene deres. Tusen takk! :)

Skrevet
Rasisme rår.. Si det var en stor hviting!

6492424[/snapback]

Hva i all verden var rasistisk i det utsagnet? Lær deg hva ordet betyr før du bruker det :mad:

6492436[/snapback]

Det var egentlig bare ironi, men men.. :dontgetit::tease:

Skrevet

6491906[/snapback]

Hvorfor ga du han passordet i det hele tatt? Du ba egentlig om det :)

Skrevet (endret)

6491906[/snapback]

Hvorfor ga du han passordet i det hele tatt? Du ba egentlig om det :)

6493893[/snapback]

Ja, jeg vet det var dumt av meg. Men tingen er at vi har vært in-game venner en ganske god stund. Han hadde en klasse jeg ville prøve, og jeg en klasse han ville prøve. Jeg har også en RL-venn som låner bort accounten sin til nesten alle han kjenner, så jeg tenkte det kunne vel ikke gjøre noen skade - uheldigvis for meg tok jeg feil.

Endret av Flaringo
Skrevet

Eneste internett-kompisen jeg kunne ha lånt vekk accounten min til er en fyr jeg har kjent i 4 år nå :p

Nei si du sa det til ham mens du var full, burde funke. Si att han er en neger som banket deg vil tvilsomt funke, siden da kan du i teorien bare gå grisejule han igjen å få tilbake accounten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...