Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Synes det er en skam for engelsk fotball at Poll får lov til å dømme! Han er kanskje den mest inkonsekvense og inkompetente dommeren jeg vet om! Skrekkelig dårlig!

7407874[/snapback]

To tvilsomme straffer, og en offside på Adebayor (det så i alle fall slik ut)? Syns denne luringen har gjort nok for engelsk fotball etter hvert.

 

Men, for å forsvare Poll(:wallbash:), Den handsen til van Persie var det tydeligvis ingen som oppdaget, og selv ikke Tottenham-spillerne protesterte etterpå. Canal plus kommentatorene fikk den heller ikke med seg første gang målet gikk i reprise :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er en skam for engelsk fotball at Poll får lov til å dømme! Han er kanskje den mest inkonsekvense og inkompetente dommeren jeg vet om! Skrekkelig dårlig!

7407874[/snapback]

To tvilsomme straffer, og en offside på Adebayor (det så i alle fall slik ut)? Syns denne luringen har gjort nok for engelsk fotball etter hvert.

 

7412664[/snapback]

 

Offside var det ikkje. (Det er uansett ikkje Poll sin avgjerelse å ta.)

Lenke til kommentar

Haha, må bare le av dere som klager på Arsenal. Arsenal eide tottenham i kampen. Ja jeg er enig at Poll sugde. En straffe er tvilsom, men første og tredje mål er helfortjent. Men min mening.

 

Tottenham var faktisk heldig med kort, de burde ha fått to røde kort.. Venstreback og en lysbrun spiller, kommer ikke på deres navn huff..

Forresten Abe var alene mot keeper men ble blåst pga King falte, Abe rørte ham ikke! Latterlig

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Straffane var av den billige sorten, Chimbonda tok jo ballen og Rosicky falt som ein sekk. Andre straffen var hands på van Persie i før dei kom inn i straffefeltet.

 

Arsenal vant fortent då, Tottenham var ikkje mykje å skryte av, possession var 75/25 i favør Arsenal på eit punkt i første omgang.

Lenke til kommentar

Uansett kan man ikke annet enn og le av årets Arsenal, eneste grunnen til at de ikke havner lavere enn fjerde er at nivå forskjellen mellom de 4 store og resten er enda for stor. Sa det før sesongen og sier det igjen, Stallen til Arsenal er for svak. Hadde de ikke fått Rosicky ville de vært skikkelig ute og syklet i år!

 

For mens spesielt United har hevet spillet sitt, har Arsenal i tillegg blitt ødelagt av indre stridigheter. Mine tanker er nå om Wenger har mistet gnisten? I United og Chelsea er det rett ut om man viser trasighet og illojalitet mot klubben, men i Arsenal blir ikke slikt slått skikkelig ned på. Har jo mange eksempler på dette, Edu, Cole, Reyes og nå sist Henry. I Liverpool har jo faktisk Gerrard beholdt moralen selv om han ikke blir solgt, og han aksepterer å spille på et langt svakere lag enn hva hans kvaliteter tilsier. I Arsenal setter de seg på ræva og vil ikke spille, fantastiske typer må jeg si. Greit vi i United hadde Ronaldo som var litt sippete i sommer, men mannen hadde 3/4 av England mot seg i en alder av 20. I tillegg var han anklaget for voldtekt, å tidligere mistet faren sin. Med han var det faktisk forståelig og være usikker. Cole f.eks, vel han leter jo bare etter en større pengebok og suge på.

Lenke til kommentar
Har jo mange eksempler på dette, Edu, Cole, Reyes og nå sist Henry.

7457874[/snapback]

 

Tydeleg at ingen andre enn Arsenal-supporterar gidd å høyre på kva Henry sei. Fleire gongar (første gongen allereie før kampen mot Tottenham) gjekk han ut å sa kva grunnen til at han ikkje spelte var.

 

Og til den her: "I Arsenal setter de seg på ræva og vil ikke spille, fantastiske typer må jeg si." ...hæ?

Lenke til kommentar
Har jo mange eksempler på dette, Edu, Cole, Reyes og nå sist Henry.

7457874[/snapback]

 

Tydeleg at ingen andre enn Arsenal-supporterar gidd å høyre på kva Henry sei. Fleire gongar (første gongen allereie før kampen mot Tottenham) gjekk han ut å sa kva grunnen til at han ikkje spelte var.

 

Og til den her: "I Arsenal setter de seg på ræva og vil ikke spille, fantastiske typer må jeg si." ...hæ?

7459612[/snapback]

Jeg har hørt hva Henry sier, men også hva Wenger har sagt. Kanskje galt og trekke Henry inn i sammenheng med de andre, men men.

 

Og til det siste, Reyes og Cole.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er krise i CSKA Chelsea leiren nå. Supporterne har kommet til en konklusjon på at Mourinho må gå og at Arsenal alltid er et flaxe-lag.

 

Og seeee så god norsk disse 14 år gamle Chelsea supporterne har:

 

åååååååååååååååååååååå arsenal hadde bere flaks essien skårte og sate ballen i tverlegeren og lampard i stonga
Lenke til kommentar
Ser ut som det er krise i CSKA Chelsea leiren nå. Supporterne har kommet til en konklusjon på at Mourinho må gå og at Arsenal alltid er et flaxe-lag.

 

Og seeee så god norsk disse 14 år gamle Chelsea supporterne har:

 

åååååååååååååååååååååå arsenal hadde bere flaks essien skårte og sate ballen i tverlegeren og lampard i stonga

7470720[/snapback]

Når begynte vi og bry oss om grammatikk og rettskrivng her på forumet?

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Ser ut som det er krise i CSKA Chelsea leiren nå. Supporterne har kommet til en konklusjon på at Mourinho må gå og at Arsenal alltid er et flaxe-lag.

 

Og seeee så god norsk disse 14 år gamle Chelsea supporterne har:

 

åååååååååååååååååååååå arsenal hadde bere flaks essien skårte og sate ballen i tverlegeren og lampard i stonga

7470720[/snapback]

Når begynte vi og bry oss om grammatikk og rettskrivng her på forumet?

7470769[/snapback]

Den dagen det ble vanskelig å lese hva folk skrev pga. dårlig grammatikk og rettskriving.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...