Gå til innhold

Dark Messiah of Might & Magic videoklipp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, FPS Hack&Slash...

Minte veldig om Oblivion, bare dårligere ground/wall-textures og bedre character-modeller med mer detaljer.

Jeg er i utgangspunktet skeptisk, men det *må* prøves personlig. Det kan bli utrolig artig med et nytt denge-spill :)

Skrevet

Har sett frem til dette lenge. Filmene ser absolutt imponerende ut. Ironisk nok klarte ikke HL2 å utnytte Havok-motoren til det ytterste (da tenker jeg på fysikk - slik dette spillet utnytter den og lager feller du kan springe for fienden). Noe jeg stusser litt på, er dog at omgivelsene ser nok så kunstige ut. Man vandrer liksom på kunstige steinrøyser langt over ingenting. Det ser bare litt dumt ut.

Uansett, dette tror jeg blir et flott spill. Vi har mye bra rollespilling å se frem til i år og begynnelsen av neste år. Først og fremst kommer jo dette, Dark Messiah, og dessuten kommer også Gothic III. Etter hvert kommer også STALKER, som skal ha en del rollespillelementer. Hellgate: London er også et rollespill verd å se frem til. :)

Skrevet
Vi har mye bra rollespilling å se frem til i år og begynnelsen av neste år. Først og fremst kommer jo dette, Dark Messiah, og dessuten kommer også Gothic III. Etter hvert kommer også STALKER, som skal ha en del rollespillelementer. Hellgate: London er også et rollespill verd å se frem til.

Dude! Hva med Neverwinter Nights 2? Årets råeste rpg til PC :love:

Skrevet

Jeg er nå ikke så sikker på om NWN2 kommer i år, jeg da. Så langt har vi sett minimalt av ting og tang fra spillet. Det er faktisk sånn at vi knapt har fått sett noen screens og features.

Skrevet

Ikke håp på for mye likhet av de gamle M&M spillene, for dette er ikke en etterfølger, men et eget konsept. Tror det har vært noe snakk om å lage Might & Magic X på forumet til UBI, men dette er ikke det.

Forsåvidt ser jeg frem til dette spillet da det ser herlig ut:)

Skrevet
Her er noen videoklipp som bare må sees. Fan av 1st person og rollespill må rette øynene mot dette kommende spillet.

http://pc.ign.com/objects/736/736193.html

6483420[/snapback]

Så litt upolert ut, men absolutt lovende. Hadde jo vært riktig så bra om rollespill-delen av M&M-hadde fått et lite løft etter M&M 9. :)

6484549[/snapback]

De filmene der er flere måneder gamle, så du skal ikke være redd for at spillet ikke skinner når det kommer ut. :)

Skrevet

De kaller det vel ikke for et RPG, men et Action Adventure-spill eller noe i den duren, en ny sjanger... Så er spent på å se hvor mye RPG-elementer dette inneholder, eller om det blir Half-Life 2 på syre med sverd og magi :)

Skrevet

Mens jeg leser IGN sin hands-on, får jeg inntrykk av at dette er et actionspill med RPG-elementer, mer enn et førstepersons RPG. Førstepersons-hack 'n slash, med andre ord.

Moro ser det ut uansett, så det blir vel Might and Magic i september.

Skrevet
Ikke håp på for mye likhet av de gamle M&M spillene, for dette er ikke en etterfølger, men et eget konsept. Tror det har vært noe snakk om å lage Might & Magic X på forumet til UBI, men dette er ikke det.

Forsåvidt ser jeg frem til dette spillet da det ser herlig ut:)

6488233[/snapback]

Han fyren som skrev mesteparten av historien i 3DO sin gamle M&M-serie, er jo en av de tre histore-forfatterene, så regner med at det handlingen foregår i Erathia, og at det bygger på samme suksessformell som i tidligere M&M utgivelser.

Skal uansett kjøpes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...