Gå til innhold

Hva ser du dine filmer på?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ser oftest på pc'en, en 17" CRT eller en 19" LCD, kommer an på om jeg er hos mamma eller hos pappa. Hender jo jeg ser på tv'en også, en 27" fra Panasonic, den begynner å dra på årene nå :no:

Endret av 3raz3r
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel på TVen som er en 29" Samsung et eller annet, CRT, med ganske grei lyd faktisk. Dataen er det på en 17" gammel Compaq med et par tafatte høytalere som akkurat holder til det bruk.

Før eller senere blir det nok ei fet investering i HI-FI greier, men aner ikke når :)

Skrevet

Fortiden så ser jeg mine filmer og enkelte tvprogram på en 17" Samsung SyncMster 730BF. For å si det mildt. Filmopplevelsen er liksom ikke den helt store når man ser film på så liten skjerm, så jeg bruker å "snylte" på naboen. :whistle:

Skrevet

Her er mitt oppsett:

Philips 42" Plasma

Harman/Kardon AVR5500 Surroundforsterker

Harman/Kardon DVD25 Dvd spiller

Proson 12" aktive suber

Klipsch KV2 senter

Klipsch KG 4.5 front

Klipsch KSB 1.1 bak

Skrevet

Kjøpte noe småtteri i går så dette er mitt nye oppsett:

Hitachi PJ-TX200

DreamScreen Frame - Greyline 88"

Harman/Kardon DVD-21

Harman Kardon HK-3370

Proson Reality 666 SA

Skrevet

Sitter og ser film på en prosjektor vi kjøpte sammen med huset for 3 år siden (blir liksom ikke like dyrt da :p )

innen ett par uker for vi ny prosjektor. en Panasonic 900 ettellerannet med og dvd-opptaker. Flotte lyd fra noen B&W høytalere og Denon dvd-spiller og reciverere

• 3 uker senere...
Skrevet

Sitter her med min gode gamle Phillips 28" wide CRT, ikke så mye å skryte over. Men har brukbart surround annlegg i hvertfall. Hvis eg får meg jobb nå så blir det kanskje en 40" HD LCD eller noe sånt.. ;)

Skrevet

Nå som jeg er student, blir det kun på min iMac 17", som ble kjøpt inn pga studietid i år :p

Kan muligens bli på min HP DV2004 med 14" WXGA-skjerm etterhvert og..

• 4 uker senere...
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

jeg ser på filmer på en 52" bakprosjektor TV og med surround(seff) 8:1 oppsett med høytalere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...