Gå til innhold

Albumguide til The Who


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør, hør! Live At Leeds var første The Who-plata mi også, kjøpte den når den kom ut i Norge. Vet ikke om det er gammelt nytt, men LP'en kom faktisk med en papirpose utenpå omslaget med stempelet vi ser på bildet. Har lånt den ut for øyeblikket, så jeg får ikke sjekket hvordan den ellers så ut.

 

Den gangen de kom ut var nok Quadrophenia favoritten. Men jeg holder kanskje en knapp på Who's Next idag, inklusive noen av de poppete sporene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har fått tak i noen flere av soloalbumene. Et jeg vil trekke fram som en anbefaling er Roger Daltreys første soloalbum: Daltrey. Det kom ut i 1973, og Jimmy Page spiller gitar på "There Is Love".

 

Tar det med soloalbumene til folkene opp igjen i denne tråden, siden jeg har etterlyst dem før, trådstarter eller andre

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
The Who er sinnsykt bra! Litt synd med alle de gitarene som gikk med, men jaja...

Tror jeg skal skaffe meg alle albumene på LP. Veldig fin guide forresten :thumbup:

8444958[/snapback]

oh. Ny eller brukt LP?

Gidder du å si ifra om du finner noe du ikke skal ha?

8449853[/snapback]

 

Det blir vel begge deler, har funnet en platebutikk på Fredriksberg i Køben som selger nye og eldre LP'er i kronologisk rekkefølge. Har absolutt alt. Har kjøpt en del Zeppelin plater, originaler med ubrytt forsegling fra 70-tallet. :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til å se dem igjen i sommer. Who's Next er for øvrig en av yndlingsalbumene mine, og den absolutte favoritten min fra bandet. En singel med Baba og 12 x 3 minutter med stillhet hadde fortsatt vært tidenes, men med tanke hvor høy kvalitet resten holder så kan jeg ikke annet enn elske albumet.

 

Jeg falt aldri helt for Quadrophenia. Det er vel kanskje alltid slik at det er noe man ikke liker fra et band man elsker.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg veldig til å se dem igjen i sommer. Who's Next er for øvrig en av yndlingsalbumene mine, og den absolutte favoritten min fra bandet. En singel med Baba og 12 x 3 minutter med stillhet hadde fortsatt vært tidenes, men med tanke hvor høy kvalitet resten holder så kan jeg ikke annet enn elske albumet.

 

Jeg falt aldri helt for Quadrophenia. Det er vel kanskje alltid slik at det er noe man ikke liker fra et band man elsker.

8522085[/snapback]

 

Hva du synes om Tommy da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...