Gå til innhold

Albumguide til The Who


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske jeg var der!

Får kose meg med live dvd'er, gamle gode opptak, og litt nyere gode opptak :wee:

9044652[/snapback]

Jeg skal ihvertfall bestille konsert-DVDen fra themusic.com.

9045966[/snapback]

Hmm.. Quartenkonserten er fortsatt ikke tilgjengelig mens konserter som har vært etter det ER... Nå blir jeg grinete!

 

Arnold: liker avataren din ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...

Pappa kom nettopp inn og ga meg like så godt en kjapp gjennomgang over hele "Tommy"-albumet, dog med fyren fra filmen på vokal, siden det var det Spotify hadde å by på. Jeg elsker det! ^^

 

Tror absolutt jeg må skaffe meg filmen. Ellers har jeg hørt lite på The Who, eller, jeg er forelsket i Quadrophenia, som fremdeles vokser på meg, men bortsett fra det er det så mye å ta av at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne. Får ta flere dypdykk i pappa sin musikksamling. : D

Lenke til kommentar
Pappa kom nettopp inn og ga meg like så godt en kjapp gjennomgang over hele "Tommy"-albumet, dog med fyren fra filmen på vokal, siden det var det Spotify hadde å by på. Jeg elsker det! ^^

Tenker du på dette albumet, med "fyren fra filmen", dvs. Roger Daltrey, dvs. vokalisten i The Who, på vokal? Eller er det noe jeg har gått glipp av her (jeg har tross alt bare sett Tommy én gang)? :dontgetit:

 

http://open.spotify.com/album/4lUvuVVsSAZJTd59RqUU7B

Lenke til kommentar
Tenker du på dette albumet, med "fyren fra filmen", dvs. Roger Daltrey, dvs. vokalisten i The Who, på vokal? Eller er det noe jeg har gått glipp av her (jeg har tross alt bare sett Tommy én gang)? :dontgetit:

 

http://open.spotify.com/album/4lUvuVVsSAZJTd59RqUU7B

 

Det er jeg som roter, jeg visste jo ikke noe om dette, og da gikk det litt surr med det pappa hadde fortalt med. Det er det albumet jeg tenker på ja. : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...