genetex Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Heisann. Nå er jeg egentlig ganske lei av dataspill, å skulle ønske att jeg kutta ned å sitte så mye på data. Jeg spiller kanskje 2 timer dagen, men sitte på PCën og ser film etc. sikkert 8 timer eller mer.. Det er jo waste, og det suger og jeg gidder ikke det så mye mer egentlig, men det er jo så lite å finne på synest jeg! Bor på bygda, her er jo litt folk da, 20000 ca, så er ikke noen fortapt fjellskrent jeg bor i. Nå har det også regnet de siste dagene, så badet og fks. kjøre rundt på mopeden funker ikke da, drukner jo nesten. Noen som har en ide hva jeg kan gjøre på? Data/TV er jeg lei av (ok TV ser jeg ensten aldri på uansett), men jeg vet bare ikke hva jeg skal finne på. Gå til en kompis, tja, hjelper vell lite, de sitte vell bare å ser på TV eller spiller data:p Kanskje bygge meg ett eller annet? hmmmmz, me needs forslag:p
Patz Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Kjøp deg et modellfly, så sitter du inne og bygger / reparerer når deg regner, og flyr når det er fint vær Sjekk ut http://modellflynytt.no
genetex Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Nei jeg har ikke spillt "seriøs fotball" på 3 år, det synest jeg er kjedelig, men går ofte ut med venner å spiller når det er ok vær og vi får med oss litt folk.
OddZen Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Tror ikke detta er plassen å spørre om sånne ting akkurat:p
LordjOX Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 fotball og volleyball ved stranda er mitt fritidssyssel for tida, da denna pcen ikke duger til annet enn surfing. men det er ganske gøy, og skulle bare mangle siden det er sommer og alt..
Landeplagen Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Det er jo waste, og det suger og jeg gidder ikke det så mye mer egentlig, men det er jo så lite å finne på synest jeg! Bor på bygda, her er jo litt folk da, 20000 ca, så er ikke noen fortapt fjellskrent jeg bor i. 6478037[/snapback] Hm. Her bor det 2500 folk... Har du prøvd å konversere med dem(Der du bor)? Endret 13. juli 2006 av GameMaker
genetex Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Konversere? Mener du prate? Altså, jeg har mange venenr etc. lol, det er ikke det. Og vollyball osv er jo gøy ja, men ikke når det regner/er vått fuktig og overskyet. Kanskje jeg burde lage kabinett av noe jeg finner i huset? Har litt lyst til å ha en støvsuger som kabinet egentlig..
Landeplagen Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Skaff deg en 360! Gå over til konsoll. Da får du nok å gjøre...
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 les deg et blad elr driv med noen model fly som en sa tidligere. er egentlig ikke så mye og finne på når det regner da
Armageddon Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Finn fram ei bok som du kan lese i. Det kan være underholdende og lærerikt.. Hvis du ikke liker sport, ikke TV eller ikke spill, hva kan man gjøre da? Sniffe lightergass? Da har man hvertfall en helkveld med morro..
aspic Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Altså jeg bor i ei bygd med ca 2000 innbyggere, du vet ikke hva du snakker om! On: Starte med fisking ellernosnt? Fiske i elva er gøy
shizz kebab Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Se en film med noen venner/kjæreste, spill kortspill, brettspill eller som sagt en Xbox 360, men etter hva jeg har skjønt er du "ferdig" med spill. Noe morsomt er jo en sånn. Endret 13. juli 2006 av shizz kebab
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) En akustisk gitar, gitarbok. Øv på den et år eller noe, lær deg greiene. En el-gitar, forsterker, Power-Tab/Guitar Pro, internett, bra band å covre. Leif says; I'll be back! Endret 13. juli 2006 av Stonemeister
pessimisten Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) *henger meg på her, har også en del fritidsproblemer Endret 13. juli 2006 av pessimisten
Suburbian Hero Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Finn en bok, sniff noe stoff. Du kan alltids leke GTA ... Men finn en bok og hør på musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå