Gå til innhold

Aldri mere iPod?


chil

Anbefalte innlegg

jeg har fått min Sony Ericsson W810i, Steike jeg er imponert!! den er lekker, den kan ta ok/bra bilder. og sist men ikke minst for en lyd! er mye mye bedre enn feks ipod og andre reine mp3 spillere jeg har testa. Fyldig og god lyd. Tror sony kommer til og ta over store deler av markedet her. Jeg kunne aldri tenkt meg og kjøpt en klumpete ipod igjen(i alle fall ikke med det første)

 

ville bare få ut min glede til folket!

 

 

 

Edit: radio har den jo seff også, og den tar singnalet imponerende bra inn, veldig klart og fint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er grei, men hvor mye plass har den? Grunnen til at jeg har mobil og MP3-spiller (iPod) separert er fordi det ikke er noen telefoner med god nok plass.

6474794[/snapback]

 

Vel, det følger med 512mb + 32mb som er innebygget. Ellers kan du vel kjøpe minnekort opptil 8gb snart. (Mener jeg å huske)

 

Enig med trådstarter! Knall telefon, en iPod-killer. :)

Lenke til kommentar

Har den jeg også, kjempefornøyd. Den har vel 20 mb innebygd minne, og ett 512 mb ram minnekort, så nok til en god del musikk/bilder. Man kan jo kjøpe minnekort på helt opp til 8 gb nå, så plassen er inget problem, såfremt du ikke skal ha hele harddisken fra pc'en inn på kortet.

 

EDIT: Need to write even faster.

Endret av eCkoNipZ
Lenke til kommentar

Jeg har samme telefon som deg og iPod Nano 4GB. Jeg kan så absolut ikke si at mobilens lydkvalitet er bedre en iPod sin. Tror dette kommer mye ann på hvilke hodetelefoner/øreplugger du bruker også. Jeg vil anta at iPod kan gi bedre lyd på kvalitethøretelefoner enn SE.

 

Dessuten unngår man stråling ved å bruke MP3 spiller

Lenke til kommentar
Vel, det følger med 512mb + 32mb som er innebygget. Ellers kan du vel kjøpe minnekort opptil 8gb snart. (Mener jeg å huske)

 

Enig med trådstarter! Knall telefon, en iPod-killer. :)

6474802[/snapback]

512 + 32 MB kan ansees som en iPod-killer? Greit nok at man kan få minnekort opptil 8 GB, men det må jo koste en del mer enn iPod (eventuelt en annen spiller)?

Lenke til kommentar
En grunn til at jeg bruker dedikert mp3- spiller, ikke telefon, er fordi batteriet bør forbeholdes telefonsamtaler og meldinger.

6474830[/snapback]

 

SE W810i har en batterilevetid på 18 timer med musikk, som jeg synes er ganske bra, uten at jeg vet hvor lenge batteriet på iPod varer, så tror jeg det var mindre?

Lenke til kommentar
Jeg trpr mye av det skyldes ørepluggene som følger med SonyEricsson sine telefoner: de er mye bedre enn alt annet jeg har prøvd...

6474837[/snapback]

Sant. Lydkvaliteten avhenger mye av hva lyden kommer ut av. Dessverre er proppene som følger med iPoden ganske triste, men de er bare å bytte ut.

Lenke til kommentar
Den er grei, men hvor mye plass har den? Grunnen til at jeg har mobil og MP3-spiller (iPod) separert er fordi det ikke er noen telefoner med god nok plass.

6474794[/snapback]

 

Vel, det følger med 512mb + 32mb som er innebygget.

 

Enig med trådstarter! Knall telefon, en iPod-killer. :)

6474802[/snapback]

 

Whoa, iPod Shuffle killer uten like :w00t:

Lenke til kommentar
En grunn til at jeg bruker dedikert mp3- spiller, ikke telefon, er fordi batteriet bør forbeholdes telefonsamtaler og meldinger.

6474830[/snapback]

 

SE W810i har en batterilevetid på 18 timer med musikk, som jeg synes er ganske bra, uten at jeg vet hvor lenge batteriet på iPod varer, så tror jeg det var mindre?

6474855[/snapback]

 

Og når batteriet er tomt og du er utenfor ladedistanse, hva gjør du da ? Du kan ikke ringe eller bruke telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke om jeg er den eneste, men jeg opplever hele tiden at batterimengden øker hvis du ikke bruker telefonen på omtrent en time. jeg kan høre på musikk til det er ca 10% igjen for å så la telefonen ligge ubrukt i en time. På denne tida kan batteriet ha steget til 20% sv seg selv.

 

Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
En grunn til at jeg bruker dedikert mp3- spiller, ikke telefon, er fordi batteriet bør forbeholdes telefonsamtaler og meldinger.

6474830[/snapback]

 

SE W810i har en batterilevetid på 18 timer med musikk, som jeg synes er ganske bra, uten at jeg vet hvor lenge batteriet på iPod varer, så tror jeg det var mindre?

6474855[/snapback]

 

Og når batteriet er tomt og du er utenfor ladedistanse, hva gjør du da ? Du kan ikke ringe eller bruke telefonen.

6474892[/snapback]

 

Da drar man til nærmeste mulige ladestasjon. ;) Eller så har man to batterier, og enkelt bare bytter om det utbrukte med en nytt fresht et.

Lenke til kommentar
Jeg veit ikke om jeg er den eneste, men jeg opplever hele tiden at batterimengden øker hvis du ikke bruker telefonen på omtrent en time. jeg kan høre på musikk til det er ca 10% igjen for å så la telefonen ligge ubrukt i en time. På denne tida kan batteriet ha steget til 20% sv seg selv.

 

Flere som opplever dette?

6474897[/snapback]

 

Yes. Slik er det her og. :w00t:

Lenke til kommentar
En grunn til at jeg bruker dedikert mp3- spiller, ikke telefon, er fordi batteriet bør forbeholdes telefonsamtaler og meldinger.

6474830[/snapback]

 

SE W810i har en batterilevetid på 18 timer med musikk, som jeg synes er ganske bra, uten at jeg vet hvor lenge batteriet på iPod varer, så tror jeg det var mindre?

6474855[/snapback]

 

Og når batteriet er tomt og du er utenfor ladedistanse, hva gjør du da ? Du kan ikke ringe eller bruke telefonen.

6474892[/snapback]

 

Da drar man til nærmeste mulige ladestasjon. ;) Eller så har man to batterier, og enkelt bare bytter om det utbrukte med en nytt fresht et.

6474902[/snapback]

 

Greit nok, men det skal mer til for å overbevise meg til å tro på at en mobil kan erstatte en MP3-spiller.

Endret av Midi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...