Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

dette skjedde idag..for 50 minutter siden

 

 

 

dame: nææh sø tøff liverpool tatovering du har

 

daneil: takk

 

dame:e du me i liverpool suporter klubben elleeeer?

 

daniel:nei æ kløppe graset på anfield

 

dame:nææh,gjøør du det? e du der kvar helg du da?

 

daniel:neida, bare anver helg, for dekket resekostnaden å det hele

 

 

 

Dette er lavmål av beste kvalitet: :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det så innmari unormalt å mene?  ;)

7849656[/snapback]

Ja.

 

Det som dog er mer normalt å mene er at man ikke skal slå andre personer, uansett kjønn eller andre egenskaper, unntatt i selvforsvar. Og at ikke kvinner er unntatt å måtte få seg noen slag de heller, dersom den andre parten handler i selvforsvar.

 

"Kvinner er ofte svakere, derfor skal man ikke slå dem" er i mine øyne en meget skremmende tankerekke.

7849724[/snapback]

 

Nydelig sagt!

 

Crazykimmi forteller oss indirekte at menn kan slåes, men kvinner ikke? Det blir bare helt feil! Vold er jo absolutt siste løsning, og er du trent i kampsport burde det være en enda senere løsning fordi da er du trent i forsvare deg selv UTEN å gjøre skade. (Gode reaksjoner for å unngå slag osv).. Og liten sannsynlighet for at noen kommer til å fyre 20-30 slag etter deg =) Dessuten blir vel skyldsspørsmålet ganske greit om du ikke volder noen skade.

Lenke til kommentar
i historietimen på torsdag "Var hitler med i andre verdenskrig?"  :D

Det er da du burde ha svart rolig og behersket "Nei, Hitler var en helt som i den senere tid har blitt berømmet for sin innsats i Gulfkrigen" og sett hvordan hun reagerte. Det måtte selvsagt ha vært i en time hvor du hadde en "kul" lærer som forstod at du ikke mente det seriøst.

Med kul, mener du da en som har humoristisk sans? Lykke til med å finne en... :whistle:

I mitt tilfelle er det læreren som ville sagt "Nei, Hitler var en helt som i den senere tid...."

 

Han er drit fet ^^

Lenke til kommentar

Var en gang hvor jeg påsto at jeg kunne hacke meg inn på hvemsomhelst sin PC, og se på webkameraene deres. For å bevise dette "hacket" jeg meg inn (les: LogMeIn.com) på min egen PC, ringte mamma og ba henne om å stikke på loftet og vinke til kameraet. De stakkars venninnene mine ble så forfjamset og forskrekket at de nesten ikke klarte si mer enn "åh, shit", før den ene av de, etter å ha tenkt seg litt om, sier; "Å, faen, jeg har jo webkameraet mitt rettet mot senga!". Hun ble dritflau, og jeg måtte love at jeg aldri hadde vært å kikket ;)

Lenke til kommentar

"du er jo en kjempekar".. Synd dama har dobbelt av inntekten min og allerede har en type som tjener 3ganger inntekten min..

 

Iflg visse personer er jo jeg et Dasslokk og det som værre er

 

Ang hyggelige lærere så har jeg hatt mange.. Når vi hadde time i 2003 om videospillere så sa han "videospilleren er klokere enn oss , han har nemelig 2 hoder".. Så var det en som sa "nei..nei... ,men den er kanskje smartere siden den kan bruke begge hodene samtidig".

 

Her ble elevene behandlet som likemenn. Kunne godt slå av en prat med læreren om gode puber og alt mellom himmel og jord.

 

2003-2004.. Det beste skoleåret jeg har vært igjennom. VK2 serviceelektronikk.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Her ble elevene behandlet som likemenn. Kunne godt slå av en prat med læreren om gode puber og alt mellom himmel og jord.

 

2003-2004.. Det beste skoleåret jeg har vært igjennom. VK2 serviceelektronikk.

7875778[/snapback]

En lærer lærte meg hvordan jeg skulle brenne :wee: I hver eneste time går han og lukter på vannflaska mi for å skjekke om det er hjemmebrent :p

Lenke til kommentar
En jente kan rett å slett ikke gjøre samme fysisk skade på en mann som han kan gjøre på henne. Syntes ikke man bør slå noen i det hele tatt. Men å slå en jente er et godt hakk verre enn å slå en fyr. Det er bare sånn..

7459972[/snapback]

 

Sorry for OT, mn jeg har sett mange jenter banke vettet ut av gutter som er mange ganger større å sterkere enn dem, ganske enkelt fordi de har trent litt kampsport elr vet hvordan å bevege seg...

Så sorry mn jenter kan gjør mange ganger den skade på en mann som han kan gjøre på henne;)

7849004[/snapback]

 

dummeste argumentet jeg noen hang har sett.. en mann med samme trening hadde banket livskiten ut av en jente på samme nivå..

7854093[/snapback]

 

Det er nettopp det som er saken, det stemmer ikke, jeg har sett 14 år gamle jenter knuse 20årige menn med samme trening som dem, fordi menn er tregere å ikke så spenstige...

mn mn, uansett, jeg skal holde kjeft om dette temaet nå;)

Lenke til kommentar
Satt på teorikurs til bil i går, og da vi skulle fylle ut søknadsskjema for sertifikat satt hun ene eleven og tenkte lenge.

 

Skjemaet så omtrent slik ut

 

Etternavn, mellomnavn, fornavn: ....................

 

Etter omtrent ti minutter rakte hu opp hånden og spurte: "Hvis jeg ikke har mellomnavn 'a?". Måtte le litt :rofl:

7882417[/snapback]

 

Herregud! Regner med at hun ikke besto :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...