Gå til innhold

Hjelp med 360


dookaq

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg fikk da 360en min å skulle koble den på nett, men det kom opp en feilmelding på ip adress delen, jeg lurer på om dette har noe med innstillinger på routeren å gjøre eller noe?

Hvis det er noe med samme problemet kan de være så snill å fortelle meg hva jeg bør gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det hender den feiler hos meg også, eneste jeg gjør da, er å restarte modemet... Hvis ikke det funker, så aner jeg ikke råd...

6460715[/snapback]

Ok for hos meg funker det aldri, har aldri klart å koble meg til

Skrevet
Ok for hos meg funker det aldri, har aldri klart å koble meg til

6461294[/snapback]

Sliter med å få det til å funke hos meg og. Bruker switch da, men har DHCP på PCen. Pleier å funke etter jeg trekker ut og plugger i nettverkskabelen et par ganger ;)
Skrevet
Men alle som har den på internett stappa bare tp'en inn i routeren og 360'en og så va dere på internett?

6466677[/snapback]

 

Jepp. Men tipse om å koble inn og ut ledningen virker tvilsom. Siden du har router med firewall (antar jeg) så er porten for Live! stengt. Koble deg til routeren via PC og legg til Live! under 'Trusted'. Kommer ann på hvilket modem du har. Har du speedtouch kan jeg kanskje hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...