Gå til innhold

SE K-serien - Joystick en svakhet?


Anbefalte innlegg

Har nå en k700i som er litt over 1.5 år gammel. Når telefonen rundet året sluttet joystick`en å fungere skikkelig. :hmm:

 

Lurer på om noen som vet noe om at dette er ett svakhets trekk på hele k-serien, k700i eller bare akkurat min telefon?

 

Begynner å planlegge utskifting av mobiltelefon, og vil gjerne kjøpe meg en SE k800i. Men visst tilfelle er slik at joystick`en kommer til å ta kvelden etter ett år, så er ikke dette så aktuelt lenger.

 

Håper noen har ett fornuftig innspill i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå en k700i som er litt over 1.5 år gammel.  Når telefonen rundet året sluttet joystick`en å fungere skikkelig.  :hmm:

 

Lurer på om noen som vet noe om at dette er ett svakhets trekk på hele k-serien, k700i eller bare akkurat min telefon?

 

Begynner å planlegge utskifting av mobiltelefon, og vil gjerne kjøpe meg en SE k800i.  Men visst tilfelle er slik at joystick`en kommer til å ta kvelden etter ett år, så er ikke dette så aktuelt lenger.

 

Håper noen har ett fornuftig innspill i denne saken.

6454464[/snapback]

 

Sikkert en svakhet. Joysticken på min K750i er også helt ødelagt. Den har sine gode dager, men det går j***** lenge mellom hver gang :mad:

Lenke til kommentar

Dette er et kjent problem. Veldig mange SE telefoner med joystick opplever dette. Meg selv inkludert. Har hatt to stk SE med joystick (t610 og k700i), og begge har hatt problemer med dette. Mange andre som også har samme problem med andre modeller. Vet ikke om de har fått orden på dette i k800i, men jeg tar ikke sjansen. Er på kjøper'n nå, så da ser jeg etter ny telefon uten joystick!

Endret av GEman
Lenke til kommentar
Gennerell kvalitet på k800i er bedre enn på andre SE telefoner, skal vist være den beste telefonen de har putta sammen.

Håper å tror på at den er bedre, vurderer å bytte ut min halkende k750i mot en slik rugg snart.

6461563[/snapback]

 

Akkuratt det samme sa de da K750i ble sluppet på markedet.

Jeg styrer i hvert fall unna. Var fornøyd med min T610, T630 og K700.

K750i derimot har irritert meg grunnet dårlig joystick.

Lenke til kommentar
Har hatt k700i og har k750i nå og har aldri merket no til problemene med joystick som folk nevner.

6461663[/snapback]

 

Da er du heldig.

 

De fleste jeg kjenner som har en K***i har problemer med joysticken inkl. meg selv. Jeg og pappa kjøpte telefonen samtidig. Min streika litt før hans, men det er fordi jeg er mer uforsiktig med tlf'en. Begge vi to har en K700i og joysticken er helt fucked up på begge to. :nei:

Og hvis jeg ser inn der joysticken er er det støv og skit. Mye av det også :ermm:

 

En annen sak er at klistremerkene (QuickShare-merket og Online-merket) på telefonen har dettet av. Limet er for dårig. Men dette er jo bare en bagatell.

 

En annen ting er at Online-knappen er blitt rød.. Den er også _LITT_ klissete (Ikke mye, bare så vidt). Noen som vet hva som skjer? :roll:

 

 

Men jeg har som mange andre hørt at kvaliteten på joysticken til k800i er bedre enn tidligere K-telefoner.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Men jeg har som mange andre hørt at kvaliteten på joysticken til k800i er bedre enn tidligere K-telefoner.

6467867[/snapback]

Joysticken på K800i er vakumforseglet så den ikke skal fylle seg med dritt og av betydelig bedre kvalitet enn på tidligere enn modeller i K-serien. :)

6468553[/snapback]

 

 

Time will show....jeg mener at telefonen er altfor ny til å si noe sikkert enda.

Gi den ett par måneder på markedet, og det dukker nok opp noe med denne også, som med alle mobiler... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...