Gå til innhold

Steambanned. Kan eg spør, for kva?


Anbefalte innlegg

Lol. Herlig altso. Ditta eg leve for og få smelt i trynet ein Fredagskveld eg skal slappe av med litt CS og eit glass Cola..

 

Jævla nerda som steambanna meg for og bruke cheat.. Greit !

 

5875.jpeg

 

 

HERLIG. Går da ann og klage?

Kan det hende dei unbanna meg?

Endret av nooper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol. Herlig altso. Ditta eg leve for og få smelt i trynet ein Fredagskveld eg skal slappe av med litt CS og eit glass Cola..

 

Jævla nerda som steambanna meg for og bruke cheat.. Greit !

 

[image]http://bildr.no/image/5875.jpeg[/img]

 

 

HERLIG. Går da ann og klage?

Kan det hende dei unbanna meg?

6453209[/snapback]

Det samme skjedde med meg. Lånte bort og vips var den stengt.

Det nytter ikke å klage, jeg gidder ikke prøve engang.

 

Du må nok lage ny account og kjøpe på nytt :(

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jævla nerda som steambanna meg for og bruke cheat.. Greit !

6453209[/snapback]

Cheatet du? Da er det en grunn for at du ble banna, hvis ikke kan du sende en seriøs mail til steampowered og forklare saken. Men du må absolutt ikke skrive en dum mail der du kaster dritt til dem og ber dem dra til helvete osv...;)

Lenke til kommentar
Hvis du cheatet er du en forbanna retard!

6453337[/snapback]

 

Idiotisk svar....er veldig mange som har prøvd cheat en eller annen gang...

6453351[/snapback]

Så du synes det er helt greit at folk bruker tilleggsprogrammer for å få det lettere enn alle andre? Det ødelegger jo VELDIG for folk som prøver å spille normalt.

Og hvis folk vil teste cheats, får de teste det mot boter, men ikke online.

 

Hvis du cheatet er du en forbanna retard!

 

Hvis du/noen har cheatet på din account, bryr ikke Steam om deg. Hvis du, eller noen andre ikke har cheatet, så spør på Steam-Support!

6453337[/snapback]

Hvis han har lånt den bort er det ikke noe hjelp å få, for da er det uansett ditt ansvar :)

6453350[/snapback]

 

Jo, det er jeg til de grader fult klar over, jeg bare formulerte setningen dårlig.

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar
Hvis du cheatet er du en forbanna retard!

6453337[/snapback]

 

Idiotisk svar....er veldig mange som har prøvd cheat en eller annen gang...

6453351[/snapback]

 

Er mange som har testet det selfølgelig, men er det rettferdig ovenfor dem som ikke jukser, siden det er såpass mange som har prøvet det?

 

Det er irrelevant om det er mange som har prøvet det eller ikke, poenget er at du/eller den personen du lånte bor accounten din til jukset. Å det burde du ha tenkt på, håper ingen her vil hjelpe deg din patetiske unge.

Lenke til kommentar
Vil tippe det hjelper svært lite å si at man lånte bort kontoen og det var derfor det ble cheatet på kontoen. Sikkert et par som har prøvd det før...

6453488[/snapback]

Det er unødvendig, som sagt har jeg ikke giddet å prøve engang.

 

Tror det står i "license agreement" at kontoen er personlig og er ens eget ansvar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Det samme skjedde med meg. Lånte bort og vips var den stengt.

Det nytter ikke å klage, jeg gidder ikke prøve engang.

 

Du må nok lage ny account og kjøpe på nytt :(

Da er det jo ikke så veldig rart at den ble stengt, ettersom noen da trolig hadde cheatet med din account. Nå skal det vel sies at Valve neppe sperrer kontoer for ingenting, så om han har cheatet med sin konto eller lånt den bort til noen som har gjort det, så er han fucked. Lag ny konto, kjøp CS for $9 eller hva det nå koster.
Lenke til kommentar

Kanskje trådstarter bare skal kjøpe seg ny konto? Det er usle små summer som du må ut med... Har du cheata eller lånt kontoen vekk til noen og de cheata, er det ditt problem... Du blir garantert ikke unbanna, det kan jeg vedde livet mitt på!

 

VAC er laga for at cheatere skal bli utestengt og få en lærepenge...

Neadii sin kommentar om at alle har prøvd cheat en gang har aboslutt ingenting med dette å gjøre... cheat = ban = kjøp ny konto

Lenke til kommentar

Det er garantert blitt cheatet på acounten din. For og bli vac banna må man sende inn record/demo av opplagt cheat, samt at man må skrive inn status i konsoll og få opp steam iden for og bevise at det er den spilleren.

Så hvist du ahr lånt den bort snakke med akmeraten din du ;)

Lenke til kommentar
Hvis du cheatet er du en forbanna retard!

6453337[/snapback]

 

Idiotisk svar....er veldig mange som har prøvd cheat en eller annen gang...

6453351[/snapback]

 

Når du cheater ødelegger du jo spillet for alle andre inklusive team mates...Så hvis/når du cheater er du en forbanna retard!

Lenke til kommentar

Okaj, fixa topic.

Kan sei so mykje at eg ikkje med handa på hjarte kan sei; eg har aldri prøvd visse virtuelle ulovlege programm i Counter Strike. men da ska eg sei dykk, VAC har eg aldri prøvd ditta på. Eg ekje totalt retard som kjøre igang med WH og heile pakka på ein VAC server.. Neineinei.

 

Dealen e slik;

Eg henge på ein helt random server, tysk elle nåke. Ingen VAC å sjå. Folka på serveren har klare cheats og eg blir småirritert mtp WH, speedhack og alt.

Overtrøtt og forbanna som eg va så sjekka eg ut den vellkjente sida; www.CSxxxxx.com.. Der fekk eg tak i tinga eg trengte og joina igjen serveren. Pang pang og dei va dø.. Fant fort ut at ditta ikkje va i nærheita av morosamt så eg sletta heile driten..

 

Kansje eit minut, kansje 2. men da va ikkej VAC..

 

Fårstår da ikkje..

Lenke til kommentar

VAC driver med et delayed ban system som betyr at du kan bli bannet dager, uker og måneder etter at det først ble oppdaget at du cheatet.

 

Siden du selv har brukt cheats er det vel bare flott at du er bannet? Problemet ditt er sikkert at "sletta heile driten" ikke har gjort jobben sin og at neste gang du joinet en VAC-secure server oppdaget systemet noe rester og tagget deg for ban. Jeg ser at du har csplanet i listen der og ønsker deg velkommen tilbake med ny konto så lenge du holder deg clean. Slett/reinstall steam for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...