Gå til innhold

Datakjeden Stavanger kundebehandling


Anbefalte innlegg

Når du bestiller varer fra denne butikken og alle andre i datakjeden så skal du få en epost eller en sms når varen er på lager.

 

Dette blir ikke praktisert i Stavanger.

 

Varene mine kom til lager og ble liggende der i 4 dager før jeg ringte og etterlyste de og da tok de en spansk en og sa at varene hadde kommet idag.

 

Hvilken bra service.

 

Det finnes så mange gode butikke rundt om så man trenger ikke handle hos datakjeden Stavanger før de har lært seg hva kundebehandling er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser ikke på dette som et enkelt tilfelle? Men noe som skjer jevnlig?

 

Jeg jobber ikke der, har aldri handlet der, men blitt godt mottatt i butikken når jeg har vært der.

 

Du vet at varen ble liggende der i 4 dager, hva baserer du disse opplysningene fra? Hvis dette likevel er sant, så tror du ikke at ferieavvikling har hatt innvirkning på dette?

 

Jeg vil ikke påstå at dette er verdens verste kundebehandling, og anbefaler deg heller å vurdere butikken heller på pris og hvilken behandling du får den dagen varen du kjøpte blir ødelagt og du trenger å få den reparert eller erstattet.

 

Men når dette er sagt, så forstår jeg deg egentlig godt, jeg vil også ha varen min helst en time før jeg bestilte den, og det er ingenting som irriterer mer enn når man må vente på noe man har veldig lyst på.

 

Jeg har selv handlet en del fra en nettbutikk, og hver gang de ikke klarer å pakke og sende varen min, selv om den er på lager, før etter 2-3 dager, sier jeg til meg selv at jeg aldri skal handle der mer. Men de har vært greie på pris, jeg har aldri opplevd dårlig behandling på reklamasjoner, så derfor kjøper jeg fortsatt ting der, både til bedriften jeg jobber i og til meg selv privat.

 

Benny

Lenke til kommentar
Du ser ikke på dette som et enkelt tilfelle? Men noe som skjer jevnlig?

 

Jeg jobber ikke der, har aldri handlet der, men blitt godt mottatt i butikken når jeg har vært der.

 

Du vet at varen ble liggende der i 4 dager, hva baserer du disse opplysningene fra? Hvis dette likevel er sant, så tror du ikke at ferieavvikling har hatt innvirkning på dette?

 

Jeg vil ikke påstå at dette er verdens verste kundebehandling, og anbefaler deg heller å vurdere butikken heller på pris og hvilken behandling du får den dagen varen du kjøpte blir ødelagt og du trenger å få den reparert eller erstattet.

 

Men når dette er sagt, så forstår jeg deg egentlig godt, jeg vil også ha varen min helst en time før jeg bestilte den, og det er ingenting som irriterer mer enn når man må vente på noe man har veldig lyst på.

 

Jeg har selv handlet en del fra en nettbutikk, og hver gang de ikke klarer å pakke og sende varen min, selv om den er på lager, før etter 2-3 dager, sier jeg til meg selv at jeg aldri skal handle der mer. Men de har vært greie på pris, jeg har aldri opplevd dårlig behandling på reklamasjoner, så derfor kjøper jeg fortsatt ting der, både til bedriften jeg jobber i og til meg selv privat.

 

Benny

6443248[/snapback]

 

 

At varene ble liggende 4 dager baserer jeg på pakkedato og sendedato som var klistret på varene.

 

Når de sier at kundene blir kontaktet så tror vi på det.

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme på Datakjeden i Oslo.. Bestillte et USB-minne, og ville få varsling på epost når varen kom på lager. (Altså, jeg bestillte et USB-minne, og ville ha varsling på epost når de fikk varen) Sjekket et par dager senere, så var USB-minnet på lager hos Datakjeden i Oslo, men jeg hørte ikke noe. Ikke før ca 1 mnd senere, så ringte de og lurte på om jeg skulle ha det USB-minnet...

 

Nei takk sa jeg :)

Lenke til kommentar

Pakkedato og sendedato er fra avsender(lager) og trasportøren kan ha brukt 4 dager på å frakte pakken din. Tross alt, det er ferietid og selv om transportfirmaene gjør så godt de kan for at vi ikke skal merke det går det ikke alltid som planlagt.

 

Eg bestilte en vare fra ClasOhlson.no her om dagen. Fikk beskjed før bestillingsbekreftelse at det kom til å ta 4-6 dager før pakken ble sendt. Det synes eg var lang tid, og ringte så til kundeservice. Der fikk eg opplyst at det tok 9-10 dager før pakken ble sendt. Så ferietid er ikke tid for pakkebestilling :)

Lenke til kommentar
Pakkedato og sendedato er fra avsender(lager) og trasportøren kan ha brukt 4 dager på å frakte pakken din. Tross alt, det er ferietid og selv om transportfirmaene gjør så godt de kan for at vi ikke skal merke det går det ikke alltid som planlagt.

 

Eg bestilte en vare fra ClasOhlson.no her om dagen. Fikk beskjed før bestillingsbekreftelse at det kom til å ta 4-6 dager før pakken ble sendt. Det synes eg var lang tid, og ringte så til kundeservice. Der fikk eg opplyst at det tok 9-10 dager før pakken ble sendt. Så ferietid er ikke tid for pakkebestilling :)

6443336[/snapback]

 

Det tar ikke 7 dager å sende en vare fra norek med bud.

Lenke til kommentar

Kundeservicen er ikke bra der inne.

 

Kom inn og skulle ha 2stk kraftige bærbar pcer til å spille på, og har med broren min som er helt grønn innen pc, slikt som jeg er.

 

VI spør om hvilke pcer som er bra til spill osv, han nevner Asus A6ja og sier at den er den råeste maskinen som er osv. Samtidig viste jeg at dell har xps som blir levert med 2 og 2,16 ghz... Og jeg spør om 1,8 ghz er det raskeste som er på markede for barbære pcer, og han svarer ja. Så nevner jeg xps 1710, og han sier da at det er en spillemaskin...

Lenke til kommentar

Jeg betaler heller et par kroner ekstra for å få varen der og da. + Mye mindre problemer hvis du kommer i retur/garanti sak!

 

Jeg kjøper alt på startit. Har levert inn mange hardisker, ram brikker , hovedkort osv oppover årene. Dem tester utstyre mens du venter (eller i løpe av dagen). så får du nytt hvis dem tester feil på produktet!

 

Å skal jeg kjøpe en harddisk så legger jeg heller på 20-30 kr å kjøper den der :p

Lenke til kommentar
Varene mine kom til lager og ble liggende der i 4 dager før jeg ringte og etterlyste de og da tok de en spansk en og sa at varene hadde kommet idag.

 

Kanskje du har vært uheldig i disse ferietider. Sist jeg handlet der bestilte jeg en harddisk de ikke hadde på lager rett før stengetid. 2 dager senere fikk jeg sms og henta disken samme dag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

har selv god erfaring fra baade startit og datakjeden, men har ikke maattet returnere noe enda (heldigvis).

Startit er dyrere paa noen omraader, f.eks. bare for ca en mnd. siden var 3700+ boxed ca 1000kr dyrere paa startit en datakjeden. (bare et exempel)

de skulle oxo gjerne hatt en stoerre butikk (igjen) kanskje en i nye madlatorget?

 

tror det er beliggenheten til startit som er problemet, foerste huset de var i var det bare oppkjoerselen som parkeringsplass, mens naa er har den mye bedre parkeringsplass, men bortgjemt i et hjoerne bak masse traer og biler. ikke lett aa faa nye kunder naar det er veldig faa som egentlig vet at det er en meget bra databutikk utenom datakjeden og *groess* el-butikkene *hiss*

Lenke til kommentar

Jeg handlet et X1800XT skjermkort på datakjeden for nærmere 5000kr en gang.

Kom hjem og oppdaget at prisen på webshopper som komplett, netshop osv. lå på rundt 3000kr.

Da sverget jeg å aldri handle på datakjeden "stavanger" igjen.

Jeg spurte også om det var den nyeste fra ATI, og de sa ja - men jeg så at til og med X1900XT var kommet ut og kostet mindre enn det jeg hadde betalt.

 

GRRR!

 

uansett.. det var min egen feil for å ikke ha sjekket opp hva som var på markedet av priser og kort før jeg handlet.

 

Startit folka på hillevåg begynner alltid å snakke om WoW når jeg er der. Kult nok i begynnelsen når jeg faktisk spillte, men blir litt plagsomt i lengden ;) Raiding this - epic equipment that.

Uansett, folk må absolutt holde seg unna Belltech på Gausel. De opererer med 100% avanse på nesten alle varer.

Skjermkort til 3.500kr alle andre plasser koster 7.000kr hos dem. Sykt!

Lenke til kommentar

Handlet ein del på StartIT.

Er egentlig ganske fornøyd med dei.

 

Fikk ødelagt både hovedkort og skjermkort kjøpt derfra.

Å fikk byttet til samme hovedkort, bare annet brikkesett.

Å til bedre skjermkort.

 

Uten noen store spørsmål.

Til og med kvitering hadde eg glemt. Men det gjekk heilt fint.

 

Dei er kanskje ikke dei billigste, men fekk varen med en gang.

 

ihaaa. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...