Gå til innhold

Hero online beta bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg prøvde closed-beta. Animasjonene og slikt var ganske tøft, men det ble ALT for mye grinding. Gikk greit helt til level 10, og da gikk det treigt som et hel...!

Min konklusjon er at selve spillet er ganske bra, men grindinga trekker det dypt ned. :(

Skrevet (endret)

Ja, det blir mye vanskligere på level 10. Syns jeg i alle fall, ettersom jeg ikke er noen stor fan av grinding. Angående level-cap, så tror jeg 100 er maks. Ja, man kan gå i grupper, og det er "instanced"-pvp zones (det vil si at du kan snakke med en spesiell NPC, så blir du sendt til en arena der du kan slåss).

Dungeons er jeg usikker på, har i alle fall ikke hørt om at det er noen, men det kan jo godt hende

Du kan også få "mounts", altså ridedyr. Som hester og ulver. Du kan også slåss fra heste(eventuelt ulve-)ryggen. rustning- og våpendesignet er utrolig kult, eller det syns iallefall jeg.

Hadde det ikke vært for all grindinga, så hadde jeg garantert vært en aktiv spiller i Hero Online. Dette spillet er verdt å ta en titt på! ;)

Endret av Flaringo
Skrevet

Mest grusomste spillet jeg har spilt. Dårlig animasjoner, dårlig lyd, grafikk fra 10 år tilbake og ENDA mindre involverende enn WoW. Det er helt grusomt !

Skrevet
Mest grusomste spillet jeg har spilt. Dårlig animasjoner, dårlig lyd, grafikk fra 10 år tilbake og ENDA mindre involverende enn WoW. Det er helt grusomt !

6441692[/snapback]

Rett og slett fatalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...