Hypernicus Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Noen som spiller? Jeg så noen få screenshots og layout ligner på WoW. Er selve spillet noe bra?
akristina92 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Vel, jeg prøvde closed-beta. Animasjonene og slikt var ganske tøft, men det ble ALT for mye grinding. Gikk greit helt til level 10, og da gikk det treigt som et hel...! Min konklusjon er at selve spillet er ganske bra, men grindinga trekker det dypt ned.
Hypernicus Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Hva betyr det? At det blir vanskeligere å levle fra 10? Hvor langt kan man levle? Kan man gå i grupper? Er det PvP også? Dungeons?
akristina92 Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ja, det blir mye vanskligere på level 10. Syns jeg i alle fall, ettersom jeg ikke er noen stor fan av grinding. Angående level-cap, så tror jeg 100 er maks. Ja, man kan gå i grupper, og det er "instanced"-pvp zones (det vil si at du kan snakke med en spesiell NPC, så blir du sendt til en arena der du kan slåss). Dungeons er jeg usikker på, har i alle fall ikke hørt om at det er noen, men det kan jo godt hende Du kan også få "mounts", altså ridedyr. Som hester og ulver. Du kan også slåss fra heste(eventuelt ulve-)ryggen. rustning- og våpendesignet er utrolig kult, eller det syns iallefall jeg. Hadde det ikke vært for all grindinga, så hadde jeg garantert vært en aktiv spiller i Hero Online. Dette spillet er verdt å ta en titt på! Endret 5. juli 2006 av Flaringo
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Grafikken = Fysj Animasjoner = HAHA Lyd = SLÅ AV Gameplay = NEKT BUGS: WEEE MANGE
Hypernicus Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Det der pek og klikk for å flytte på seg likte jeg ikke i det hele tatt. Slik som i WoW må det være, det er det som er best.
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Driter i styringa, eneste spillet kan skryte av er hvor mange buggs de har klart å pakke inn.
Avean Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Mest grusomste spillet jeg har spilt. Dårlig animasjoner, dårlig lyd, grafikk fra 10 år tilbake og ENDA mindre involverende enn WoW. Det er helt grusomt !
Neppe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Mest grusomste spillet jeg har spilt. Dårlig animasjoner, dårlig lyd, grafikk fra 10 år tilbake og ENDA mindre involverende enn WoW. Det er helt grusomt ! 6441692[/snapback] Rett og slett fatalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå