Gå til innhold

Problemer med sende MMS med SEW810I.


Anbefalte innlegg

Har en SE W810i og Netcom Youngtalk abb,men problemet er at jeg får ikke sendt MMS melinger. :( Har lagt inn både WAP,MMS og EPOST profil i fra Netcom,alt det andre funker perfekt men får ikke sendt MMS`r.

 

Når jeg sender en MMS dukker brevet og jordkloden opp øverst i displayet,men det blir plutselig borte oxo når jeg går inn på Utboks ligger den der i kø men blir ikke sendt..

 

Noen som vet om en nettside elns der det står hvordan man lager en MMS profil m/Netcom på SE W810i,muig ikke de automatiske instillingene i fra Netcom funker? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en SE W810i og Netcom Youngtalk abb,men problemet er at jeg får ikke sendt MMS melinger. :( Har lagt inn både WAP,MMS og EPOST profil i fra Netcom,alt det andre funker perfekt men får ikke sendt MMS`r.

 

Når jeg sender en MMS dukker brevet og jordkloden opp øverst i displayet,men det blir plutselig borte oxo når jeg går inn på Utboks ligger den der i kø men blir ikke sendt..

 

Noen som vet om en nettside elns der det står hvordan man lager en MMS profil m/Netcom på SE W810i,muig ikke de automatiske instillingene i fra Netcom funker?  :hmm:

6436110[/snapback]

Da fixa det seg,brukte oppsettene i fra www.sonyericsson.com så funket det. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...