Gå til innhold

Omtale av War on Terror (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Tetris med bra historie er det ultimate spill?

 

Nei, bra grafikk er fett det, hjelper meg å leve meg inn i historien. Ta Silent Hunter 3, for eksempel. Det er så mye eyecandy at selv den lengste patrulje er en drøm.

6432561[/snapback]

 

Byr Tetris å bra spennende gameplay og en historie med mening skal jeg gjerne spille det. Husker det var et adventure sjakk spill for en stund siden, var utrolig underholdene :)

 

Men du også forstår at det ikke kan være 2 fargers spill, det må se normalt bra ut, dvs. være helt standar, ikke noe tragisk dårlig eller vidunderlig bra.

Lenke til kommentar
"Er det så nøye at realismen i spillet ligger på minussiden, noe som tydelig vises når man angriper en infanterist med stridsvogn på fem meters hold og bruker tredve sekunder og gjentatte kanonsalver på å knekke fyren?"

 

Kanskje de er inspirert av Command & Conquer? :)

 

AtW

6435021[/snapback]

 

 

Det var altså ikke bare meg som fikk inntrykk av at dette var en versjon av generals med rar kameravinkel, omentrent slik som renegades.

Lenke til kommentar
Det virker jo på teksten som forfatter har fordommer fra første stund her. Kanskje vanskelig å få en rettferdig omtale hvis det er tilfellet?

6427051[/snapback]

 

Det er vel heller snakk om meninger, ikke fordommer. Tittelen og handlingen i dette spillet er veldig politisk ladet, så kan du egentlig klandre anmelderen for å mene noe om dette? Spør deg selv hvordan du ville anmeldt et spill som het "War on Israel" eller "War on Capitalism".

 

Når det amerikanske forsvaret betaler for utviklingen av propaganda-spill (America's Army), er det vel lov å lure på om spill som "War on Terror" er et spill i vanlig forstand.

Lenke til kommentar

La meg takke Tryggve Sollid for den morsomste spillanmeldelsen i manns minne. :)

 

Eller kanskje Big Rigs: Over The Road Racing? Det var iallfall legendarisk elendig. tongue.gif

Videoanmeldelsen var dyrisk morsom.

 

Kanskje litt koreografert, men når han faller på asfalten og forsvinner i en bakgate, lo jeg virkelig.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
argh .... hvorfor gi et møkkaspill 2 når det er helt klart at anmelder syns det er komplett søppel.

6437918[/snapback]

1/10 er reservert for spill som ikke fungerer på noe plan i det hele tatt, med andre ord spill som nesten ikke går an å spille overhodet; et kremeksempel på et 1/10-spill er Big Rigs.

 

War On Terror går i det minste an å spille, det er bare irriterende og ikke noe artig overhodet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...