Gå til innhold

Dragon Party! Hvem er med?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Som topic sier, hvem er med på et Diskusjon.no-oppmøte på denne drage-festen? Noen som blir med på å danse litt i Shing Jea, noen som trenger hjelp med de nye questene? Eller skal vi bare møtes der?

La oss si i Shing Jea Monastry, District 2. I morgen klokka 18.00?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Er det ingen fler enn MasterTLC som vil være med :(

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

soloa de questene med warrioren min :D han er level 20 da, så er ikke mye å skryte av egentlig

Gjest Slettet+56132
Skrevet
soloa de questene med warrioren min  :D han er level 20 da, så er ikke mye å skryte av egentlig

6418745[/snapback]

What? Tok du de questene på solo? Hva er ditt second proffession? Jeg er Assassin/Elementalist (level 14) og klarer så vidt å ta dem sammen med folk eller hencmens (jaja, jeg er ikke god i GW. Klarer ikke en gang missionet i Zen Dajung)

Dansefest? Er du gal mann? Man er jo opptatt med å stå i en jalla ring og kaste bort over 40k!

6420935[/snapback]

Uh, det er ikke det jeg gjør. Jeg er sosial ;)

Gjest Slettet+56132
Skrevet
hehe, de questene på øya er jo ubereasy. then again lvl20 vs lvl1-15 er jo en vits..

6421351[/snapback]

Du har prøvd det questet man får av den kapteinen i Shing Jea? Kunne du hjelpe meg med det? Jeg klarer ikke en gang å ta det level 28 monstret som man starter rett ved. :blush:

Skrevet

gjorde den på første forsøk sammen med to monks og en warrior. jeg var forøvrig minionmaster på den turen, flesh golem er ganske ok å ha med seg.

jeg tror dessuten det kan lønne seg å være lvl20 på de der.. man er tross alt bare 4 mann på laget.

Gjest Slettet+56132
Skrevet
gjorde den på første forsøk sammen med to monks og en warrior. jeg var forøvrig minionmaster på den turen, flesh golem er ganske ok å ha med seg.

jeg tror dessuten det kan lønne seg å være lvl20 på de der.. man er tross alt bare 4 mann på laget.

6422481[/snapback]

Når jeg spilte dukket det opp en bug. Jeg og en venn tok Lukas og Taya som hencmens (vi skulle bare se på questet) men i det vi kom inn i Java Bluffs var det plutselig 4 hencmens med oss. To Lukas'er og to Taya'er :w00t:

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)
To Lukas'er og to Taya'er :w00t:

6422499[/snapback]

jippi! :p var vel lettere med fire level 4-folk enn to :) Har ikke sett den buggen.

Endret av Slettet+214asdf125
Gjest Slettet+56132
Skrevet
To Lukas'er og to Taya'er :w00t:

6422499[/snapback]

jippi! :p var vel lettere med fire level 4-folk enn to :) Har ikke sett den buggen.

6430400[/snapback]

Tja, de daua jo uansett. Så de var ikke til så stor nytte! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...