pow1990 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg, som de fleste andre studenter har et lite problem. Nemlig å våkne opp om morgenen. Grunnen til dette er fordi vekkeklokker ikke klarer å vekke meg. Jeg skrur de av i søvne.. Derfor har jeg et spørsmål. Finnes det vekkeklokker til datamaskiner? Eller med andre ord: "Går det ann å skaffe et program som spiller av musikk til forskjellige tider på maskinen? Eller noe addons til winamp, etc..? Det ville hjulpet
Hårek Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det finnes mange, og hvis du hadde brukt søkefunksjonen så hadde du sikkert funnet mange tidligere svar på samme spørsmål. http://www.karenware.com/powertools/ptalarm.asp
johnj Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 ...og om du skulle ønske noe enklere - med de fordelene og ulempene det måtte føre med seg - og noe med litt mindre glorete interface enn Håreks forslag, se mine innlegg i denne tråden.
Lufen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Eller bare bruke planlagt oppgaver i windows. Og sett den til å spille av en sang på valgt tidspunkt
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Bruk søkefunksjonen før du poster. Stenges pga brudd på tre-ords-regelen.
Anbefalte innlegg