Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theme-sangen til Schindler's List er utrlog trist ja, men også veldig fin :)

Desse to songane er kanskje dei mest melankolske songane eg veit om, det er noko med dei:

Barclay James & Harvest - Suicide?

Her

Og

The Moody Blues - Melancholy Man

Her

Flotte låtar også, om det og må seiast!

Skrevet

Fleet Foxes er herlig ja. Liker du dem så sjekk ut Iron & Whine og norske Corazon(Spotify-link), evt. også Band of Horses.

Første gang jeg opplevd at jeg har virkelig likt en poplåt på god stund, kanskje siden Annie? Liker virkelig singlen til Littel Boots som går rundt på radioen for tiden.

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Coldplay sitt nye livealbum ligger ute til gratis nedlastning på deres hjemmesider. Kanskje gammelt nytt, men men.

Coldplay

Er ikke noe særlig fan selv, men sikkert noe her som er det.

Skrevet
ÅHåhåh, nå er det ikke lenge til Cocorosie på Cosmo. Noen andre enn meg som skal? Gleder meg som en drittunge på julaften.
Trodde med en gang du mente Cosmo på Vika istedetfor Cosmo på Thorshov :p Kanskje jeg skal ta turen? :hmm:
Skrevet
Noen som kan anbefalle noe emo-musikk eller ganske deprimerende musikk? :!: Føler jeg er i svingen for det.

Sunny Day Real Estate, Appleseed Cast, Mineral, Rites of Spring, Braid, Brandtson, Jets To Brazil, American Football, Jawbreaker, Brand New. Deep Elms "Emo Diaries". And the list goes on...

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Noen som kan anbefalle noe emo-musikk eller ganske deprimerende musikk? :!: Føler jeg er i svingen for det.

Om du vil ha deprimerande svartmetall:

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Litt Real Screamo er godt for sjela

Sailboats - Behind trees

Saetia - Venus and Bacchus

Circle Takes The Square - A Crater to Cough in

Se filmen hos Youtube

Siste er veldig repetiv i starten, men de siste minuttene er helt elsk. Liker selvfølgelig hele, men bare sier ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...