Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting.

Jeg har bred horisont, jeg liker mye, det synes jeg er best. Det er jeg glad for. :)

 

Hmm, enig. Hører på alt fra avslappende Sigur Rós til litt slitsomme Nightwish og Evanescence :roll:

 

Syns også at musikken til Jonathan Coulton er sinnsykt bra. Noen som har hørt Code Monkey?

Lenke til kommentar
Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting.

Jeg har bred horisont, jeg liker mye, det synes jeg er best. Det er jeg glad for. :)

For tiden er ikke horisonten min noe å skryte av. Jeg tror den har snevret seg litt inn i det siste. Jeg klarer ikke å like jazz, pop og hip hop når jeg hører på den musikken jeg hører på.

Lenke til kommentar

Jeg har meget smal horisont også, hater rap/hip-hop/trance/techno/house osv.

I tillegg er jeg meget rask i å dømme folk som hører på det. Har ofte opplevd at å dømme folk ut ifra musikksmak blir helt feil, men gjør det uansett ^^

 

a Men så er jo PF bedre enn Metallica, som alle vet. :ph34r:

amen

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Jeg har meget smal horisont også, hater rap/hip-hop/trance/techno/house osv.

I tillegg er jeg meget rask i å dømme folk som hører på det. Har ofte opplevd at å dømme folk ut ifra musikksmak blir helt feil, men gjør det uansett ^^

 

a Men så er jo PF bedre enn Metallica, som alle vet. :ph34r:

amen

Musikksmaken sier utvilsomt noe om personlighet. Folk som sier de hører på alt er ofte jevli kjedelige folk, som hører på det kjipeste og mest opplagte innenfor hver sjanger.

Lenke til kommentar

Der har jeg et problem. Hva skal jeg svare når jeg blir spurt om hva jeg hører på? Som regel er det folk som er mindre kompetent på området som spør, og det bruker å ende med at jeg svarer "Beatles og sånt", selv om dette bare er en liten del av sannheten. Å si at "jeg hører på alt mulig" blir feil, for det gjør jeg da vitterlig ikke. Jeg har for eksempel veldig liten kunnskap om indonesisk popmusikk og svensk kirkemusikk fra 1500-tallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...