Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bob Dylan er i min mening tidenes beste musiker, og nå hører jeg på en av de beste låtene jeg har hørt av han. Her er den i tilfelle du ikke har hørt den:

Bob Dylan - Not Dark Yet

1REs1WOGRho

Skrevet

sangen er jo mye bedre en videoen! om det er qotsa du mener. hva var det som var ekkelt med den videoen? syntes egget på begynnelsen var litt ille men vi fikk jo ikke se at hu drakk det

Skrevet
Gode gud.  :ermm:  Aldri sett den videoen før, men den var ganske drøy. Jeg liker sånt.

Sangen var ikke noe særlig men.

9469525[/snapback]

Sangen er jo rå, og videoen er morbid :wee:

Saint Thomas, jeg hadde akkurat begynt å høre på musikken hans, fikk helt sjokk, utrolig trist når slikt skjer unge mennesker. Norge har mistet to unge og dyktige musikere på veldig kort tid nå.

Hvil i fred

Skrevet

Ikke artister som får snurretid i min cd-spiller, men må jo nevne at både Kenneth Sivertsen og Jan Werner tok kvelden for ikke så lenge siden. Folk faller jo som fluer i norsk musikkbransje om dagen.

Skrevet
Jeg blir dårlig av å se hu tilberede og slafse i seg all den maten  :ermm:

9476731[/snapback]

Hmm, det er ikke hun som tilbereder den, hun tilkaller maskerte kokker når hun blir sulten på mer musikerkjøtt...de tilbereder hun slafser

Skrevet
Ikke artister som får snurretid i min cd-spiller, men må jo nevne at både Kenneth Sivertsen og Jan Werner tok kvelden for ikke så lenge siden. Folk faller jo som fluer i norsk musikkbransje om dagen.

9479606[/snapback]

Og så døde jo Robert Burås i sommer, også han i ganske ung alder.

Skrevet

9479606[/snapback]

Ja, helt topp :fun:

Gleder meg ikke til Foss tar kvelden. Det blir mediahelvete uten like.

Skrevet

9479606[/snapback]

Ja, helt topp :fun:

Gleder meg ikke til Foss tar kvelden. Det blir mediahelvete uten like.

9484250[/snapback]

grusom ting å si, helt usmakelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...