Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vet bare at Deep Purple til Sandnes 16 mai 2007

7914103[/snapback]

Oooooh. :love:

Hvor i Sandnes? Blir vel ikke 18-årsgrense? :(

Skrevet

I går så jeg Pale Kids i trikkestallen - Trondheim

Helt sinnsykt bra. Fikk kjøpt EP'en deres også! :)

Alle som liker alternativ rock:

www.myspace.com/palekids

Skrevet

Nå er jeg inne i en sterk Dave Weckl Band-periode igjen. For et fantastisk band! Anbefales å høre på litt instrumentalt av og til også, en fin avlastning... :)

Skrevet

En liten tankevekker her:

Ser musikk-forumet har fått en god del bandtråder i det siste, slik som "Den store U2-tråden", eller "Yeah Yeah Yeahs - Diskusjon rundt bandet"

Er det ikke det denne tråden her er til?

Skrevet

Jo, men det er litt vanskelig å begrense sånne ting. Er jo greit å ha sin egen tråd "i fred" for andre om et visst tema som band, men på den annen side kan det bli for mange av denne type tråder samtidig som de har en tendens til å dø ut forholdsvis fort. Er førsteinnlegget forseggjort (det gjør seg med diskografi, beskrivelse av bandet, musikken og evt ha med en albumguide), blir tråden selvfølgelig stående.

Skrevet
hvilken Queen-sang mener dere er Freddie Mercury's største vokalprestasjon? :hmm:

7928128[/snapback]

Who want to live forever.

Bohemian Rhapsody.

En del sanger fra A Night At The Opera.

Vel, vanskelig den, av 2 grunner: Han synger bra i de fleste sanger, og det er så innmari mange av dem :p

Skrevet
hvilken Queen-sang mener dere er Freddie Mercury's største vokalprestasjon? :hmm:

7928128[/snapback]

Who want to live forever.

Bohemian Rhapsody.

En del sanger fra A Night At The Opera.

Vel, vanskelig den, av 2 grunner: Han synger bra i de fleste sanger, og det er så innmari mange av dem :p

7928643[/snapback]

vanskelig å velge ja... hører gjennom alle albumene til Queen nå, utrolig god til å synge...

Skrevet

Noen som har forslag til låter som har blitt ødelagt av overforbruk av TV-innslag, filmer osv? Et eksempel jeg kommer på er Spybreak! av Propellerheads, gjort berømt av The Matrix. Etter det var jo låta å finne i alle "kule" innslag på TV, først og fremst samtlige snowboardinnslag som kom på lufta :(

Virkelig synd, for det er en kul låt i seg selv.

Skrevet

Jeg synes i grunn at det aller meste blir "ødelagt" når det kommer på TV. Jeg liker bedre å ha musikken min for meg selv, for å si det på en litt kronglete måte. Achy Breaky Heart av Billy Ray Cyrus (Tele2-reklamen) er et godt eksempel.

Skrevet

7928128[/snapback]

Uten tvil:

Bohemian Rhapsody

Who Wants To Live Forever

We Are The Champions

Spesielt Bohemian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...