Gå til innhold

css: spillet klikker RETT etter jeg skyter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei =) dette startet å skje for et par dager siden.. jeg starter css, joiner en server, alt går fint, helt til jeg fyrer av et skudd, deagle eller noe.. DA klikker spillet, å skrur seg av :( noen som har ideer for hva d kan være ?? (IKKE for varm cpu eller grafikkkort.. )

thx :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei =) dette startet å skje for et par dager siden.. jeg starter css, joiner en server, alt går fint, helt til jeg fyrer av et skudd, deagle eller noe.. DA klikker spillet, å skrur seg av :( noen som har ideer for hva d kan være ?? (IKKE for varm cpu eller grafikkkort.. )

6394500[/snapback]

Kan muligens være noen korrupte lydfiler. Ville prøvd å reinstallere hele skjiten hvis jeg var deg :)

Skrevet

6394500[/snapback]

Pass på at du ikke har en kamerat som har sniki inn denne linja da: "bind mouse1 quit" eller no da. Greit å sjekke ;p

Skrevet

6394500[/snapback]

Pass på at du ikke har en kamerat som har sniki inn denne linja da: "bind mouse1 quit" eller no da. Greit å sjekke ;p

6398441[/snapback]

hehe :p Jo jeg kan sjekke :p takker for svar<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...