Bilge^^ Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 hei =) dette startet å skje for et par dager siden.. jeg starter css, joiner en server, alt går fint, helt til jeg fyrer av et skudd, deagle eller noe.. DA klikker spillet, å skrur seg av noen som har ideer for hva d kan være ?? (IKKE for varm cpu eller grafikkkort.. ) thx
Mompen Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 hei =) dette startet å skje for et par dager siden.. jeg starter css, joiner en server, alt går fint, helt til jeg fyrer av et skudd, deagle eller noe.. DA klikker spillet, å skrur seg av noen som har ideer for hva d kan være ?? (IKKE for varm cpu eller grafikkkort.. )thx 6394500[/snapback] Kan muligens være noen korrupte lydfiler. Ville prøvd å reinstallere hele skjiten hvis jeg var deg
Mow Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 hei =) dette startet å skje for et par dager siden.. jeg starter css, joiner en server, alt går fint, helt til jeg fyrer av et skudd, deagle eller noe.. DA klikker spillet, å skrur seg av noen som har ideer for hva d kan være ?? (IKKE for varm cpu eller grafikkkort.. )thx 6394500[/snapback] Pass på at du ikke har en kamerat som har sniki inn denne linja da: "bind mouse1 quit" eller no da. Greit å sjekke ;p
Bilge^^ Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 hei =) dette startet å skje for et par dager siden.. jeg starter css, joiner en server, alt går fint, helt til jeg fyrer av et skudd, deagle eller noe.. DA klikker spillet, å skrur seg av noen som har ideer for hva d kan være ?? (IKKE for varm cpu eller grafikkkort.. )thx 6394500[/snapback] Pass på at du ikke har en kamerat som har sniki inn denne linja da: "bind mouse1 quit" eller no da. Greit å sjekke ;p 6398441[/snapback] hehe Jo jeg kan sjekke takker for svar<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå