Gå til innhold

Ønskes spillomtaler på Hardware.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil uten tvil ha nyhetene fra gamer.no på hardware.no - jeg leser ikke forsiden til gamer.no og kommer ikke til å begynne med det heller. Derimot kan noen av artiklene være av interresse.

 

En opptelling jeg gjorde tidligere viste at:

 

"På forsiden er det nå(09-26) 8 av 23 nyheter som er til søstersidene. Tar vi en titt bak "mer nyheter" så er det 20 av 77 nyheter som er fra søstersidene. Altså er HW.no sine nyheter i klart overtall."

 

Nyhetene fra HW.no selv er altså i klart flertall.

 

Et annet argument er at det kommer ikke kjempemasse nytt på HW.no - om gamer.no nyhetene forsvinner så vil jo ikke de bli byttet ut med noe annet.

 

Så jeg stemte Ja jeg, selv om jeg aldri har eid en konsoll :smile: men burde kanskje få en Xbox m/linux? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-14 10:31, skrev SoftLaughBrush:

Omtale av spill == utvanning av
Hard
ware.no


 

Lol.. Da vil jeg gjerne vite hva du skal bruke all hardwaren din til. Skal du sitte å se på den kanskje? Kanskje du har åpnet eget hardware galleri på gutte rommet? Eller skal du bruke den på noe så ufattelig som software? :razz:

 

Artikler om LAN er jo også ganske artig da.

 

Er egentlig litt enig med Anders når det gjelder denen saken.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-14 10:30, skrev Anders Leipsland:

Jeg vil uten tvil ha nyhetene fra gamer.no på hardware.no - jeg leser ikke forsiden til gamer.no og kommer ikke til å begynne med det heller. Derimot kan noen av artiklene være av interresse.



Helt enig! kunne ikke sagt det bedre selv.

Men selfølgelig kun pc-spill selvom eg stemte på ja.

Rart men eg besøker sjelden/aldri søstersidene til HARDWARE.NO.

 

God natt!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-14 10:31, skrev SoftLaughBrush:

Omtale av spill == utvanning av
Hard
ware.no


 

Og nyheter om linux, windows er heller ikke interesant? Skal man ha vekk hardware/linux og hardware/programvare kategoriene også? :roll:

 

Du har et poeng i at hardware nyhetene ikke må drukne i spillomtaler, men når kun 20 av 77 nyheter ikke er fra hw.no og gamer.no ikke står for alle de 20 engang så er det jo ikke snakk om vanvittige mengder.

 

Spill er også noe av det som krever mest av hardwaren din. Derfor er det interesant å se hva man nå kan spille med den råeste hardwaren :smile:

 

Quote:


Ikke bit over for stort spekter gutter (og jenter?). Hold dere til rene sider med hardware,



 

Hardware.no har så godt som alltid hatt spillomtaler da. Hardware.no biter jo heller ikke over noe mer/mindre, det går *ikke* utover hardware stoffet om gamer.no omtalene også blir publisert på hardware.no

 

Quote:

men støtter forslaget om linking til gamer.no i egen kolonne.


 

da bør man se alle nyhetene på samme måte som newsfeed'en fra nyhetsagenten :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-14 10:35, skrev Cappo:

Quote:


Den 2002-10-14 10:31, skrev SoftLaughBrush:

Omtale av spill == utvanning av
Hard
ware.no


 

Lol.. Da vil jeg gjerne vite hva du skal bruke all hardwaren din til. Skal du sitte å se på den kanskje? Kanskje du har åpnet eget hardware galleri på gutte rommet? Eller skal du bruke den på noe så ufattelig som software? :razz:

 

Hva jeg bruker den til: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=59125&forum=94 ID16

 

Må presisere et jeg er software mann - jeg lever av å lage SW til industrien. Men det går lang tid mellom hver gang jeg fyrer opp spill hjemme (har spilt kabal på jobben :smile: ). Kanskje endag får jeg tid til overs til litt gameing, pensjonist-alderen kanskje.

 

Mitt teorem - Det finnes (grovt sett) to typer PC brukere:

De som bruker PC'en og de som lager noe på PC'en. PC == 'verktøykasse' for meg.

 

Men jeg er enig at noe SW-referanser er av interesse på HW også, for uten SW er det lite nytte i HW. Men for meg er spill uønsket støy på HW.no.

 

(Urk: på tide å jobbe med litt kode igjen...)

Lenke til kommentar

Det er også ganske tåpelig å si at alt som ikke er PC ikke er Hardware! Hallo? :razz:

Konsoller er like proppfulle av hardware som en PC. Hardware er elektronikk og kort. Et kamera er også hardware. Krever vel ikke SÅ mange kalorier å flytte musa rett forbi linker med konsollstoff gjør det vel?

Så lenge siden heter Hardware.no og ikke PCHardware.no bør de ha mange typer hardware her.

_________________

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...